Klacht Coop Supermarkten: Slechte reclame aanbiedingen van COOP in OSPEL

Devil666

Voor de zoveelste keer ben ik bij de COOP in OSPEL naar aanbiedingen uit de folder gaan kijken.
Wat blijkt de helft hebben ze niet.
Steeds krijg ik te horen ,hebben wij niet in ons assortiment,word in ospel niet naar gevraagd enz.
Naar mijn mening horen producten die in de aan bieding zijn ook in de winkel te liggen.
Ook als die normaal niet in hun assortiment zijn.
Anders kun je beter geen folder met reclames uitgeven.
Dit bevord niet dat ik mijn boodschappen bij COOP ga doen.

Er voor zorgen dat ook de COOP in OSPEL alles aanbied wat in de folder vermeld staat.

Coop Supermarkten

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend dat u weleens misgrijpt op aanbiedingen bij Coop Ospel die in de folder staan.

Bij folderaanbiedingen hanteren wij de regel dat de aanbieding bij minimaal 80% van onze winkels in het schap moet liggen. Het kan dus een keer voorkomen dat u een folderaanbieding niet aantreft in de Coop-winkel waar u boodschappen doet. Dit zou echter wel een uitzondering moeten zijn en geen structureel gegeven.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Devil666
Zorgen dat de reclames die in de folder staan ook aanwezig zijn. Dit komt helaas heel vaak voor dat het niet zo is.

Ook een klacht indienen over Coop Supermarkten?