Klacht Coop Supermarkten: Teleurgesteld en we missen de Emte

Teleurstellende#verandering

Na anderhalf jaar de Coop te hebben geprobeerd, (Na jaren te hebben genoten van de goede service van Emté) ben ik er klaar mee. De Coop zit hier op de hoek en ik kom er dagelijks maar niet meer met plezier. In het verleden bij de Emté was dat anders. De reden hiervan is vooral product wisselingen. Wij hebben het financieel hier in huis niet breed..Met de producten van onder andere OK kwamen wij altijd prima tot ons recht. Deze producten verdwijnen langzaam uit de schappen en maken plaats voor duurdere producten tot onze grote spijt. Ook het verse vlees is qua prijs in sommige gevallen zelfs verdubbeld. En zo zijn er nog een aantal punten meer die mij doen hebben laten beslissen elders mijn inkopen te gaan doen.

Gj Paus
Haaksbergen

Hier kunnen jullie waarschijnlijk niks aan doen bij de klachten service. Dit zal bij de hoge bazen liggen en die lachen om zo'n individueel bericht van zomaar een Nederlander die zijn ongenoegen uit.

Coop Supermarkten is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Coop Supermarkten?