Klacht Coop Supermarkten: Teleurgesteld en we missen de Emte

Klachtnummer
# 456970
Gebruiker
Teleurstellende#verandering
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na anderhalf jaar de Coop te hebben geprobeerd, (Na jaren te hebben genoten van de goede service van Emté) ben ik er klaar mee. De Coop zit hier op de hoek en ik kom er dagelijks maar niet meer met plezier. In het verleden bij de Emté was dat anders. De reden hiervan is vooral product wisselingen. Wij hebben het financieel hier in huis niet breed..Met de producten van onder andere OK kwamen wij altijd prima tot ons recht. Deze producten verdwijnen langzaam uit de schappen en maken plaats voor duurdere producten tot onze grote spijt. Ook het verse vlees is qua prijs in sommige gevallen zelfs verdubbeld. En zo zijn er nog een aantal punten meer die mij doen hebben laten beslissen elders mijn inkopen te gaan doen.

Met vriendelijke groet,

Gj Paus
Haaksbergen

Gewenste oplossing

Hier kunnen jullie waarschijnlijk niks aan doen bij de klachten service. Dit zal bij de hoge bazen liggen en die lachen om zo'n individueel bericht van zomaar een Nederlander die zijn ongenoegen uit.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Coop Supermarkten is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Coop Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen