Klacht Coop Supermarkten: Vaak langdurig lege schappen, gehandicapten de klos.

Henk

Na vaak met lege handen thuis te komen maar weer klagen. De coop hier heeft vaak producten dagen lang niet in de schappen. Klacht in dienen bij het personeel is nutteloos
Na lange hele lange tijd de eigenaar van het pand eindelijk gesproken en deze had verschillende verklaringen. Hij is verbaal niet zo sterk en praat zich dan ook klem. Er was geen gegronde reden om producten niet te hebben. Echter zijn 'mijn' producten nu opeens wel altijd voorradig maar ik hoor extreem veel klachten vanuit het dorp. Het komt er op neer dat je geen boodschappenlijst hoeft te maken want dat is nutteloos. Als gehandicapte kan je duur vervoer gaan inhuren om nog deels zelfstandig boodschappen te kunnen doen. Normaal zou ik dat nog zelfstandig kunnen maar door zijn werkwijze dus niet meer. En ik ben niet de enige hier. Er Staat vaker een meneer boos in de winkel die ook niet meer zelfstandig boodschappen kan doen hier door. Foto's er van maken wordt niet gewaardeerd.

oplossen en veel klantvriendelijker worden voor gehandicapten en ouderen.

Henk
    Erg slecht dat er niet wordt gereageerd door coop supermarkten. Het gaat hier specifiek om coop Wim van Dijk te Ruinen. Na te hebben gezegd dat ik deze persoon wil spreken heb ik hem niet meer gezien in de winkel. Na wat rondvragen in het dorp kwam ik tot de verontrustende conclusie dat 75% van de dorpsgenoten de winkel vermeid sinds deze, zijn eigen woorden, eigenaar van de coop de winkel beheert.
    Coop Supermarkten
    Goedemorgen,

Hartelijk dank voor uw bericht en excuus voor de vertraagde reactie vanuit onze kant.

Uiteraard nemen wij alle klachten en opmerkingen serieus. Wij zullen dit daarom met de betreffende persoon overleggen. We kunnen het ons voorstellen dat het uiterst vervelend is als uw producten vaak niet voorradig zijn, vooral als boodschappen doen een hele onderneming is.

Er wordt binnenkort contact met u opgenomen.

Marijke
    Afdeling Marketing & Communicatie

Henk

Ook een klacht indienen over Coop Supermarkten?