Klacht Coop Supermarkten: Waardeloze service!!

Joep

Ik heb op internet een bestelling geplaatst De Crystal Clear was is de aanbieding en heb een bestelling geplaatst van 80 pakken lemon passievrucht . Gelijk laten bezorgen, wel zo gemakkelijk toch. Op de dag van de niet afgekeurde bestelling (moest vanaf 13.00 thuis zijn )werd ik gebeld na 13.00!! Dat de geplaatste bestelling niet door kon gaan omdat dat niet kon . Ik zeer teleurgesteld natuurlijk. Wel kon jullie werknemer 12 pakken appart zetten. Dus een paar dagen later naar de Coop in Uithuizermeeden (woon zelf in tZandt, moet dus weer rijden, 18km !!) Kom ik daar , waren er geen pakken voor mij appart gezet !! Nul pakken dus!!!!! U begrijpt wel dat ik hier best wel boos over ben . Rij je voor de kat zijn viool heen en weer. Wel een tegoedbon gekregen voor 12 pakken voor de reclame prijs, alleen is dat voordeel dan , omdat je nog eens weer 18 km moet rijden, te verwaarlozen. Zeer slecht geregeld. !!

Op zijn minst had Coop mij toch de pakken geleverd omdat op internet mijn bestelling gewoon door kon gaan en er zelfs een breng afspraak gemaakt is.!!!
Er heeft niemand contact met mij gehad. Zeer slecht

Ook een klacht indienen over Coop Supermarkten?