Klacht Coop Supermarkten: Ziek geworden van vlees dat 7 weken over de datum was.

Florczyk

Ik heb op 13 juni 2018 twee stukken gerookte spek gekocht. Wij hebben 's avonds met de familie dit opgegeten. 'S nachts werd ik wakker door zware hoofdpijn en braken. Mijn dochter had 's ochtends diarree en buikpijn. Paar uur later kreeg ik een telefoontje vanuit het buitenland dat mijn familie ook ziek is geworden. Ze waren hier voor de verjaardag en de uitslag van het examen van mijn dochter. Die avond toen ze de spek hadden gegeten gingen ze ook terug naar huis, want ze wonen in het buitenland. Wij hebben 's ochtends ontdekt dat de houdbaarheidsdatum van de spek op de verpakking 2 mei 2018 was. Wij waren bij de huisarts en wij hebben medicijnen gekregen. Het is nu 11 dagen na de vergiftiging en ik heb nog steeds klachten.
Ik heb geprobeerd contact op te nemen bij de Coop (Kerklaan 75, 9717 HB, Groningen) waar ik deze stukken spek heb gekocht, maar de eigenaar ontkent dat zij zulke stukken verkochten. Ik voel me belazerd, omdat ik met de medewerker heb afgesproken, die diezelfde ochtend alle stukken spek in een container had weggegooid, dat zij alles zouden regelen en dat het goed zou komen. Ik heb de originele verpakkingen nog als bewijsmateriaal aan deze medewerker gegeven. Maar ik heb de kopie van de verpakkingen en de originele kassabon nog steeds in bezit.
Ik meld deze klacht om te voorkomen dat andere mensen ook in zo'n situatie komen te staan.

Geld terug voor de gekochte producten en gekochte medicijnen. Ook zou een cadeaubon als excuus wel fijn zijn.
Ze hebben niks aangeboden en zijn niet met mij verder in contact gekomen. Ik ben op 27 juni 2018 bij dit Coop filiaal geweest om de ontbrekende gegevens in te vullen. Vanaf dat moment heb ik geen enkel reactie van hun ontvangen!

Coop Supermarkten
    Goedemorgen,

Allereerst vinden wij het vervelend dat deze situatie is ontstaan.

Er is inmiddels contact geweest met de betreffende Coop winkel over uw klacht. Zij geven aan dat er inderdaad al contact is geweest. De winkel heeft u gevraagd om de ontbrekende gegevens aan te vullen. Deze gegevens zijn nodig om de klacht af te handelen. Wij verzoeken u daarom vriendelijk om hierover contact op te nemen met de betreffende winkel, want zij willen u graag een geschikte oplossing aanbieden.

Met vriendelijk groet,

Afdeling Communicatie Coop Supermarkten

Ook een klacht indienen over Coop Supermarkten?