Klacht Cooper & Hunter : Cooper and Hunter in Kampen komt zijn afspraken niet na.

Klachtnummer
# 379950
Gebruiker
L. Huisman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De airco die Cooper and Hunter geleverd heeft (iemand anders heeft hem voor mij geïnstallerd) geeft nu voor de 2e keer storing aan: geen koude lucht. Nadat ik eerst 2x een middag voor niets heb zitten wachten op monteur, hebben ze het verholpen. Men gaf aan dat degene die het geïnstalleerd heeft iets niet goed heeft aangedraaid. Ik moet contant betalen (225 euro) en krijg, na aandringen, na anderhalve week het betalingsbewijs per mail. Na anderhalve week weer dezelfde storing. Ik bel, word niet terug gebeld tot 2x toe. Uiteindelijk een nieuwe afspraak gemaakt voor 24 juli, helaas is dit bedrijf weer niet op komen dagen. Op 24 juli om 1845 gebeld of ze nog kwamen, de planner ging er achter aan en zou terug bellen. Ik heb verder niets meer gehoord en zit dus nog steeds zonder airco die nog geen jaar oud is.

De oplossing

Ik wil een schadevergoeding voor die 3 dagdelen dat ik voor niets vrij heb genomen en voor het feit dat de reparatie van 25 juni uiteindelijk niet heeft geholpen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Cooper & Hunter hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Cooper & Hunter ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen