Klacht Cooperatie Dela: niet willen helpen

# 194300
Joycestokbroeks

Ben er achter gekomen dat er elke maand geld van mijn rekening wordt afgehouden door Dela.
Dit blijkt voor iemand anders te zijn. Dit geprobeerd te laten uitzoeken. Helaas is het zo druk bij Dela dat er elke dag een wachtrij is. Ze beloven dat je wordt teruggebeld maar helaas. Na een boos bericht op fb zochten ze opeens contact.
Nu blijkt dat ik nog 2 overleidingsverzekeringen voor mijn ex betaal. En dat ik zelf geen overleidingsverzekering heb lopen. Sharina die me bericht op fb. Zou dit voor me na gaan kijken. Helaas zegt zei dat ze niks kan doen. Ze moet eerst een afpanding?????? Hebben van aegon. Ikzelf heb die niet. De tussenpersoon die toendertijd alles heeft geregeld doet niks. Ik heb zelfs een machtiging verstuurd na Sharina en nu blijkt dat toch ook niet genoeg te zijn ????? Raar dat mn ex hetzelfde heeft gehad. En dat daar WEL alls werd stopgezet vanuit Dela zelf ?????? Dit is behandeld door mw Ingrid Habraken.

Graag mij Eens helpen!!!!!!!!!

Wij vinden dat Cooperatie Dela hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Cooperatie Dela?