Klacht Corendon: 22 uur vlucht vertraging

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 266166
Gebruiker
tonny
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op de vlucht van Zakinthos naar Amsterdam hebben we een vertraging van 22 uur ondervonden.
Omdat via een claim formulier bij corendon kenbaar te maken is erg moeilijk.
Het vluchtnummer is CND 320

De oplossing

Graag zou ik willen dat corendon alle betrokkenen zelf benaderd en met de passende oplossing komt.

1 reactie

  1. Auteur
    Corendon
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Apeldoorn,

    Bij dezen kunnen wij u adviseren om uw claim in te dienen per mail rechtstreeks naar Corendon Dutch Airlines. Hun mailadres is customercare@corendon.nl.

    Excuses voor deze vertraagde reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Corendon Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
tonny
Datum
Uiteindelijke oplossing
Een schriftelijk verzoek aan Corendon te doen. Dit is reeds gebeurd maar nog geen reactie ontvangen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Corendon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen