Klacht Corendon: Afpakken van een nacht Corendon

Klachtnummer
# 318803
Gebruiker
esmeebrem
Datum
0 reacties

Details

Klacht

wij hebben 27aug tot 3sep geboekt naar Turkije. Chartermaatschappij is duidelijk en logisch. Maar we betalen voor 7nachten en onze laatste nacht is afgepakt. Wij vliegen namelijk om 6u s ochtends terug. Dit betekend dat we om 1u uit bed moeten en onze laatste nacht niet eens meemaken. We betalen voor 7 nachten, maar krijgen er maar 6. Bellen en mailen levert niks op. Elke oplossing kost ons geld. Langer blijven en later terug vliegen kost ons 550euro en terug vliegen op rotterdam kost ons 300 euro extra. Door hun schuld en afpakken van onze laatste nacht moeten wij ook extra dokken. Het is te belachelijk voor woorden. Ze wijzen ons maar op de voorwaardes maar daar staat ook dat je krijgt waarvoor je betaald. En dat krijgen wij njet!!!

Gewenste oplossing

Oplossing op hun kosten. Later terug vliegen en onze nacht geven waarvoor we betalen

0 reacties

Ook een klacht indienen over Corendon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen