Klacht Corendon: all inclusief --inclusief smoezelige kamer

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 487517
Gebruiker
tabasco693
Datum
2 reacties

Details

De klacht


-
betreft het Corendon hotel in badhoevendorp;

Bij inchecken erg veel onduidelijk er werd niet verteld dat je bv nog kon lunchen,dus moest je zelf maar uitzoeken. Ook weinig info betreft gekregen betref de verzorging in het hotel. De lunch was top,maar avondeten het vlees taai en lauw. De sportbar savonds geen snacks gezien verder. De bios zou 21 uur een film komen,stond nergens welke film,en toen we 20.55 er heen liepen was het al begonnen.Ik heb geen popcorn gekregen of een drankje zoals beschreven was. De hotelkamer wasecht heel erg smerig,tapijt met vlekken raam naar buiten kon je amper doorheen kijken,de badkamer deur zat er scheef in en kon niet helemaal dicht,geen douche gordijn waardoor de hele badkamer nat was na het douchen(ik heb er trouwens fotos van gemaakt allemaal want dit was echt belachelijk vies. Wij gaan regelmatig een weekendje in een hotel en zijn de kamers supernetjes(en deze hotels zijn een stuk goedkoper) maar dit was echt niet schoon. Wij hebben ter plekke geen melding gedaan omdat we zoiets hadden van ,laten we maar genieten van t moment de reis naar Griekenland hadden we ook al gecanceld en zagen dit als pleister op de wonden.Vandaar dat we het nu melden.De kamernummer was 1501.Samen hebben we wel genoten van een drankje.Hopelijk word er iets mee gedaan want ik neem hier geen genoegen mee zo.

De oplossing

een compensatie geven in wat dan ook,ik boek al jaren bij corendon,soms 2 keer per jaat.,nu werd er afgedaan door de klantenservice daar iik niet ter plekke heb lopen klagen dat ik dan gewoon pech heb,terwijl wij zoietws hadden van,we doen het er maar mee en gaan later er over klagen anders is het ook zonde van de tijd.En daarnaast doe ik dit ook daar er wat met die bewuste kamer gedaan moet worden daar het erg smerig is.

Bijlagen

2 reacties

  1. Auteur
    tabasco693
    Datum
    graag reactie corendon het is stil bij jullie
  2. Auteur
    Corendon
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Bekker,

    Wat ontzettend vervelend dat uw verblijf in het Corendon Village Hotel zo is tegengevallen.

    In de boeking zien wij dat uw klacht al eerder door ons in behandeling is genomen, en ook is doorgestuurd naar het hotel zelf.

    Het is jammer dat u uw klachten niet tijdens uw verblijf bij het hotel kenbaar heeft gemaakt. In dat geval had het hotel de klachten direct kunnen oplossen, zo gaf het hotel zelf aan.

    Hoewel wij de situatie betreuren zullen wij niet alsnog overgaan tot compensatie.

    Met vriendelijke groet,
    Het Corendon Webcare Team.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
tabasco693
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik ben het hier zeker niet eens mee.Ik zal dan ook een ieder die ik ken een negatief advies geven om hierheen te gaan.De fotos die ik heb genomen zeggen genoeg hierover.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Corendon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen