Klacht Corendon: Bezwaar annulering nota...

jessica

Zoals als met meerdere besproken bij Corendon wil ik van deze factuur een bezwaar schrift maken.Ik heb op boeken geklikt om te totale kosten van deze reis te bekijken. Bij andere reisbureaus kan dat ook gewoon en zit ik niet gelijk aan een reis vast. Anders had ik nu wel honderden vakanties moeten betalen.
Ook heb ik nooit op 13-08 een boekingsbevestiging gehad wat mijn zojuist vandaag aan de telefoon wel was gezegd . Het eerste mailtje wat ik van Corendon heb gehad was gisteren 19-08 en vandaag de herinnering van de factuur waarbij ik gelijk bezwaar aanmaakt.
Ik heb nooit van jullie een officiele bevestiging gehad, anders had ik gelijk actie ondernomen. Ik hoop dat jullie mijn verwarring kunnen begrijpen. Ook heb ik inmiddels al een vakantie geboekt en betaald ergens anders waarvan ik nu helaas echt niet meer van kan gaan genieten.

coulance

Corendon
    Geachte mevrouw Chidi,
    Na onderzoek hebben wij mogen ontdekken dat u deze klacht ook kenbaar heeft gemaakt bij onze cliëntenservice op 20 augustus.
    Na onderzoek zullen zij u direct berichten wat voor oplossing geboden zou kunnen worden.Hopende u hiermee voldoende te hebben bericht.
    Corendon Webcare

Ook een klacht indienen over Corendon?