Klacht Corendon: Blue Sky Hotel Alanya onwijs slecht en service Corendon+hotel UITERMATE slecht! NOOIT WEER!

Sel

1. Oplichters hotel Blue Sky Alanya. Een hotel die echt schandalig is, van hotelkamers tot aan het personeel en service. Het hotel is absoluut geen 4 sterren waardig is maar maximaal 2 sterren! Medewerker Corendon is gewoon maatjes met het hotel. In het engels zeggen zij tegen ons: 'geen kamer vrij' en in het turks zegt de receptionist 'welke kamer zal ik ze geven, kamer nummer x en X en X en X zijn vrij'' stelletje oplichters! Corendon moet zeker erg trots zijn om zo een soort hotel aan te bieden aan klanten. Wij hebben zelf moeten vechten voor de kamer die wij geboekt hebben. Dit verhaal wordt veels te lang als ik alle klachten hier benoem, dit heb ik via Corendon allemaal al gemeld. Zie onze recensie Blue Sky Hotel via Google om enig idee te krijgen van wat wij mee hebben mogen maken!

2. Belachelijke service, geen enkele compensatie voor een verschrikkelijk hotel en service vanuit het hotel en Corendon. Klacht van ons wordt niet behandeld omdat wij 'tijdens onze vakantie geen schriftelijke klacht' hebben ingevuld:

"Het klachtenformulier is een formulier in drievoud, dat u op de bestemming invult en ondertekent. U houdt twee delen zelf: Eén deel is voor uw eigen administratie, het andere stuurt u met een begeleidend schrijven naar onze organisatie. Het derde deel houdt men op de bestemming."

Nou ja zeg, belachelijk! Dat de klant zich HIER mee bezig moet houden tijdens een vakantie om UBERHAUPT om voor een klachtenbehandeling in aamerking te komen. Dit is geen service.

"Wij geven niet aan dat u de reisleiding niet heeft gesproken, wij melden dat wij dat nergens uit kunnen opmaken. Er wordt geen melding gemaakt in het weekrapport en er is ook geen klachtenformulier."

Hoe is dit mijn probleem? Dit laat alleen zien hoe de medewerking tussen jullie en de reisleider ter plekke is, ofwel nihil.

Wij hebben wel degelijk contact opgenomen met de reisleider/medewerker van Corendon die op de flyer staat, wij kunnen de naam nog benoemen en dit hebben wij ook gemeld. Hij heeft niet aan ons gemeld dat wij een klacht terplekke moesten invullen, hoe moesten wij dit weten? En ja, lekker makkelijk om altijd naar de voorwaarden en kleine letters te verwijzen! Echt belachelijk, wij zullen nooit meer met Corendon reizen. Je kunt als organisatie op zijn minst een compensatie geven voor alle stress die jullie ons tijdens de vakantie hebben veroorzaakt. Ik hoop echt dat mensen goed nadenken voordat zij bij Corendon een vakantie boeken.

BAH!

Minimaal wat Corendon voor ons kan doen is een compensatie geven voor alle stress die wij tijdens deze vakantie hebben gehad! En voor toekomstige klanten: het aantal sterren van een Hotel daadwerkelijk uitzoeken (dit was geen 4 sterren maar maximaal 2 sterren), hotelpersoneel echt super onvriendelijk, dit kan écht niet.

Sel
    geen reactie..
    Corendon
    Geachte mevrouw Hamid,

Wij vinden het erg spijtig om te vernemen dat u ontevreden bent over het hotel. We kunnen ons de teleurstelling goed begrijpen. U werkt hard voor uw vakantie en dan is het niet fijn dat het hotel tegen valt.

U vind dat het hotel geen 4 sterren waard is, maar 2 sterren. Wij volgen de beoordeling van de Turkse ministerie van toerisme. Volgens de standaarden van het land is dit een 4 ster hotel.

U geeft aan dat u het onterecht vind dat wij uw klacht niet in behandeling kunnen nemen omdat u geen klachtenformulier heeft ingevuld. Helaas is dit de procedure die wij en vele touroperators volgen. De ANVR voorwaarden geven aan dat er ter plaatse met de reisleiding een klachtenformulier dient te worden ingevuld. Doet u dit niet, dan kan de klacht helaas niet in behandeling worden genomen. U bent tijdens het boeken van de reis akkoord gegaan met de ANVR voorwaarden waar wij onder opereren.

Indien u het antwoord van de afdeling cliëntenservice onvoldoende vind kunt u zich wenden tot de geschillencommissie reizen. Deze commissie bestaat uit experts binnen de reiswereld en zij kunnen uw verhaal aanhoren en onze beslissing beoordelen.

Vriendelijke groet,
    Corendon Webcare Team

Ook een klacht indienen over Corendon?