Klacht Corendon: Communicatie vanuit Corendon blijft moeilijk.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 265152
Gebruiker
Pwvandelaar
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Zie mijn vorige ervaring over de slechte communicatie van Corendon

De oplossing

Nogmaals last ik deze aan Corendon over

2 reacties

  1. Auteur
    Pwvandelaar
    Datum
  2. Auteur
    Corendon
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Van der Laar,

    Graag ontvangen wij van u uw reserveringsnummer zodat wij e.e.a. kunnen uitzoeken.

    Met vriendelijke groet,
    Corendon Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Pwvandelaar
Datum
Uiteindelijke oplossing
Reserveringsnummer is gemaild incl extra uitleg maar geen reactie na inmiddels 2 weken en Corendon doet net of ze niets hebben ontvangen en dus ook niets kunnen oplossen. Corendon moet echt hard nodig leren communiceren.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Corendon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen