Klacht Corendon: Corendon cancelled 3 bookings for me this year, then they stopped replying to my emails

Klachtnummer
# 182832
Gebruiker
Naden
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Hi,
I would like if you can help me with some advices. At the beginning of this year in May, Corendon cancelled 2 bookings from me, reason is that there were prijsfout. And now I just booked another holidays and they sent me an email that they will cancel it because of prijsfout. Or if I pay more money until Monday then they can keep it. They are asking 1,160,00 euro more.
I would like to know if this is acceptable? Can they do this to me for the 3rd time in a year?
They never compensate me for their mistakes, they just cancelled my bookings and stopped replying to all my emails.
Please help me.

De oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    Corendon
    Datum
    Geachte heer Cumben,

    Naar aanleiding van uw klacht kunnen wij u melden dat na onderzoek is gebleken dat u voor reserveringen 6823497 en 6823491 volledige teruggave heeft gehad.

    Het betreurt ons natuurlijk zeer dat u klaarblijkelijk tot 3 maal toe te maken heeft gehad met een prijscorrectie. Bij beoordeling kunnen wij stellen dat deze binnen de door de ANVR gestelde termijn zijn gecorrigeerd en gecommuniceerd met u.

    U verlangt compensatie voor deze fouten, daar deze conform de voorwaarden is
    doorgevoerd kunnen wij dit verzoek niet inwilligen.

    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Corendon Webcare
  2. Auteur
    Naden
    Datum
    When I put this on a public forum, then Corendon reacts very fast to reply. On that same day I've sent them an email, and they haven't yet replied. They really just don't care about customers. All that matter for them is money. This is the worst company I've saw in Holland. They react only to show public that they provide an answer. What about my emails where I asked questions. Last time I sent them around 20 emails, without a single answer from them.
    Now they are still keeping my money