Opgelost door Corendon: Corendon houdt zich niet aan de afspraken gemaakt tijdens een boeking.

Mos

Ik heb een reis geboekt voor in maart naar het Corendon Mangrove Beach resort in Curaçao. Ik heb deze vakantie geboekt met de voorwaarden dat bij dit Ultra All Inclusive onbeperkt gebruik gebruik gemaakt mag worden van de a la carte restaurants. Nu kreeg ik van Corendon ineens een mail dat het hotel is overgenomen door de Hilton groep en dat er nu nog maar 1 keer per verblijf gebruik gemaakt mag worden van deze a la carte restaurants. Dat is tegen de reisvoorwaarden die wij samen hebben afgesproken tijdens de boeking. Corendon legt het probleem neer bij het hotel en dat die bepaald hoe het all inclusive concept uitgevoerd wordt. Dat is al te makkelijk. Wij hebben bij boeking tegen een bepaalde prijs samen afspraken gemaakt; namelijk onbeperkt a la carte. Alvorens ik de zaak wil neerleggen bij de geschillencommissie zou ik graag willen dar Corendon komt met een oplossing, bijvoorbeeld het prijsverschil dat ik moet bijleggen om 's avonds het a la carte restaurant te bespreken. Afspraak tijdens een reisovereenkomst is namelijk afspraak. Wij hadden ons verheugd om 's avonds lekker in het strandrestaurant te kunnen gaan bbq-en. Wij willen geen dure compensatie maar gewoon dat de reis wordt uitgevoerd zoals deze is afgesproken.

Compensatie om 's avonds al la carte te kunnen gaan eten zoals afgesproken tijdens het boeken van de reis.

Mos
    We zijn nu al even verder en Corendon wil niet reageren.

Mos
Ik snap niet waarom ik moet bellen en dan nogmaals mijn beklag moet doen? Waar moet ik naar toe verwijzen? Naar klachtenkompas? Welk nummer? Het is allemaal een beetje vaag. Maar we zien wel. Toevoeging: Iets later: Ondertussen heb ik nu ook antwoord per mail gehad. Ik hoef niets meer te doen. Aan het hotel is doorgegeven dat zij mij kunnen ontvangen met echt ultra all inclusive en dat ik meerdere keren per week naar de a la carte restaurants kan gaan zoals was afgesproken bij de boeking. Netjes van corendon dat ze het zo hebben opgelost.

Ook een klacht indienen over Corendon?