Klacht Corendon: Corendon komt haar verplichtingen niet na

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 596661
Gebruiker
M.UGUR
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 27.11.2021 heb ik via Corendon een reis geboekt incl. hotelverblijf in Istanbul van VAN 24.01.22 TOT 28.01.22 voor 2 personen.

Op de dag van vlucht naar istanbul, 24-01-2022 zijn vluchten naar Istanbul geannuleerd wegens slechte weersomstandigheden.

Ik heb gelijk met Corendon contact opgenomen om er een passend oplossing te vinden. Ze zouden met mij contact opnemen voor een alteraniatief maar de slechte weersomstandigheden hielden vol zodat we niet naar Istanbul kunnen vliegen.

Later heeft Corendon klantenservice mij telefonisch laten weten dat ze alle gemaakte kosten terug gaan betalen. Ik moest de situatie als een klacht vermelden.

Na het indienen van klacht op donderdag 10 februari, kreeg ik een bevesitigingsbericht. Binnen 4 weken zouden ze mij het totale som terugbetalen.

Na 6 weken heb ik weer gebeld, klantenservice biedt haar excuus aan en het geld zou binnenkort terugbetaald worden.

Pas vandaag krijg ik volgende frustrerende bericht van Corendon.
---------------------------------------
Naar aanleiding van uw schrijven informeren wij u als volgt.

Wanneer de luchtvaartmaatschappij een vlucht vertraagt vanwege de weersomstandigheden, dient u zich rechtstreeks te richten tot de betreffende luchtvaartmaatschappij Turkish Airlines (https://cdn.turkishairlines.com/m/3ab07cf4b870382e/original/FR-67-0329-Yolcu-haklar-Brosuru-ENG-copy.PDF).

U heeft geen andere vlucht geboekt om alsnog af te kunnen reizen terwijl het hotel gewoon voor u beschikbaar was. Daar Corendon wel geleverd heeft wat u heeft geboekt, kunnen wij u geen restitutie van de hotelkosten aanbieden. Het spijt ons dat wij geen beter nieuws voor u hebben.

Gewenste oplossing

- Eerlijk zijn en niet door het telefoontjes meerdere malen beloven en achteraf poging om onderuit te komen.

- Volledige bedrag terugstorten
Geboden oplossing
Corendon reageert helemaal niet.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Corendon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen