Opgelost door Corendon: CORENDON NEEMT MIJN KLACHT NIET SERIEUS..........

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 182234
Gebruiker
Aysel
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Vanaf 2001 boek ik mijn vakantie bij Corendon. Ik was altijd tevreden en voor kleine dingen heb ik nooit een klacht ingediend.
Op 4 juli 2016 ging ik weer op vakantie met Corendon en dit keer was het echt een helse vakantie voor ons. Tijdens ons verblijf heb ik een klacht ingediend bij de reisleider en samen een klacht formulier ingevuld en ondergetekend. Op advies van de reisleider heb ik bij terugkomst in Nederland een klachtbrief geschreven en de klachtformulier meegestuurd naar Corendon.
Na 5 weken wachten kreeg ik antwoordt op mijn klacht dat ze niks voor mij konden doen omdat de klacht niet bekend was bij de reisleider.
Ik was erg teleurgesteld en ik heb voor de 2e keer een mail gestuurd met de klachtformulier die door de reisleider ingevuld was.
Vandaag kreeg ik weer een antwoord van Corendon dat ze niks voor mij kunnen doen dan alleen bemiddelen en dat de reisleider dat heeft gedaan tijdens ons verblijf in het hotel. Daarbij nog een waardecheque van 50 euro!!

De oplossing

Onze 4 dagen vergoed krijgen van Corendon en geen waardecheque van 50 euro.
Wij zijn geen BEDELAARS maar wij zijn wel VASTE KLANT van Corendon.
Zo ga je niet met vaste klanten om!!!!!

3 reacties

  1. Auteur
    Corendon
    Datum
    Geachte mevrouw Turkoglu,

    Naar aanleiding van uw klacht hebben wij navraag gedaan bij onze cliëntenservice. Zij melde ons dat u na uw melding op klachtenkompas reeds contact heeft gehad met ons.

    Zoals afgesproken zal u vandaag een nieuwe reactie van ons mogen mogen verwachten.

    Met vriendelijke groet,
    Corendon Webcare
  2. Auteur
    Aysel
    Datum
    Na zoveel weken te hebben gewacht ben ik blij om te zien dat Corendon eindelijk mijn klacht serieus heeft genomen.
    Verder is na nader onderzoek naar voren gekomen dat de fout niet bij mij lag.
    Ik wil Corendon hierbij bedanken voor hun genomen moeite en het bieden van een passende oplossing.
  3. Auteur
    Aysel
    Datum
    Tevreden met de geboden oplossing

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Aysel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy