Klacht Corendon: Corendon waardeloze service, heeft onze vakantie verpest

JL Munch

Via Corendon een all inclusive geboekt bij Tia heights te Egypte
bij aankomst ging het al miss de kamer dat wij gekregen hebben leek als of een boom was afgegaan..

Natuurlijk hebben wij daar over geklaagd wij hebben 3 kamers toegewezen gekregen allemaal waren nog niet klaar, gebroken bedden, super vies, nog stront in de WC.

wij hebben contact opgenomen met de local rep van corendon het probleem voorgelegd, hij is in gesprek getreden maar helaas wij kregen weer een kamer dat een klant was net vertrokken, zij zouden het in orde maken... maar helaas het 3 dagen zonder schone kussen ik heb ze moeten dumpen bij de bali.

Na communicatie met de corendon rep is onze beloofd en ander kamer dit zou tiptop zijn en nieuwer, het hotel heeft de afspraak natuurlijk niet nagekomen..
toe wij zijn gaan kijken samen met een van de managers was nog een klant binnen

dit teruggekoppeld aan corendon ik heb gevraagd om nar en andere hotel te gaan of het geld terug te geven dat ik naar huis wilde vliegen, maar het kon niet want als ik weg naar een andere hotel wilde moest ik 700 tot 800 euro erbij betalen..

Het geld terug geven was ook niet mogelijk, dat doen ze niet, dus wij waren gevangen in een visen hotel met waardeloze service en geen corendon medewerking

Het heeft een maand geduurd voordat wij een antwoord kregen, met de mededeling dat ze alles hebben gedaan dat dat zijn 25% wilde teruggeven van de betaalde reissom,

Het is ongelofelijk dat zo'n bedrijf mensen bedricht, verkoopt een 5 sterrenhotel
en in werkelijkheid het is niet eens en 3 ster.

ik wil een rechtszaak starten tegen corendon , er zijn meerdere mensen dat in dezelfde periode ook daar waren en willen ook graag procederen tegen corendon

Corendon
    Beste heer J.L. Munch,

Wij betreuren het om te lezen dat u de geboekte accommodatie in Egypte zo vond tegenvallen. Het is goed dat u hierover melding heeft gemaakt bij zowel het hotel als bij de reisleiding. Het is dan ook zeer spijtig dat het hotel de afspraak over een nieuwe en schone kamer niet is nagekomen.

Zojuist hebben wij intern navraag gedaan bij onze Cliëntenservice. Dit is de afdeling die verantwoordelijk is voor de klachtafhandeling. Zij hebben uw klacht reeds in behandeling. Mocht u hierover verder in gesprek willen gaan met deze afdeling, dan kan u op de laatste mail reageren. Als u er onverhoopt helemaal niet uitkomt met onze Cliëntenservice, dan is er ook altijd de optie om de Geschillencommissie Reizen in te schakelen. Dit is een onafhankelijke partij die de klacht tegenover ons dan in behandeling neemt.

Corendon Webcare Team.

JL Munch
Corendon heeft tijden onze verblijft daar weinig tot niets ondernam terwijl wij elk keer aan de bel trokken dat het hotel niets aantrok en niet de afspraken nakwam, heb gevraagd om mijn geld terug on terug naar huis te vliegen daar werd geen gehoor aan gegeven , heb gevraagd om overboekt te worden naar een nadere hotel corendon vroeg 700 eu er bij te betalen voor een hotel dat was 4 sterren , ik heb geboekt een 5 sterrenhotel.. nu doen ze als of als in werking hebben gesteld, het voorstel wat zij hebben gestuurd is de "standaard" 25% van de reissom daar neem ik geen genoegen mee , zijn hebben mijn vakantie totaal naar de kloten geholpen, ik wil geen arbitrage in deze ik heb de heb geen vertrouwen in de geschillen commissie dat zijn allemaal vriendjes van de vliegmaatschappij heb een advocaat dit wordt een rechtszaak , ik werk hard voor mijn geld verwacht van het het hotel een fatsoenlijk kamer en service , Na zoveel afspraken dat ze niet nagekomen is touroperator verantwoording

Ook een klacht indienen over Corendon?