Klacht Corendon: Corendon weigert vertraging op vlucht CND594 21/07/2017 te compenseren
Details
Klacht
Op 21 juli 2017 ben ik met mijn vrouw en twee dochters teruggevlogen van Malaga naar Amsterdam (vlucht CND594). Deze vlucht had meer dan drie uur vertraging. Op 25 juli 2017 heb ik een klachtenformulier ingevuld, voorzien van de benodigde documenten (EU complaint form, tickets, etc.) aangezien deze vlucht in aanmerking komt voor een compensatie conform de Europese Verordening 261/004.Op 4 september 2017 heb ik een antwoord ontvangen waarin Corendon laat weten niet te compenseren, omdat de vertraging niet meer dan 3 uur bedraagt.
Vervolgens heb ik de Spaanse luchthaven autoriteiten aangeschreven en deze hebben bevestigd dat de vertraging aan alle voorwaarden voor compensatie voldoet. Zij hebben 8 november 2017 hier Corendon ook op aangeschreven.
Sindsdien is er geen enkele reactie meer geweest...
Gewenste oplossing
Graag compenseren conform de Europese Verordening 261/004:Airline : Corendon
Date : 21st of July 2017
Flightnumber : CND594
Flight within EU, longer then 1.500 km
Number of passengers : four (4)
Airport of departure : Malaga AGP Spain
Airport of arrival : Schiphol AMS The Netherlands
Planned departure : 18:30 CET
Actual departure : 22:15 CET
Planned arrival : 21:35 CET
Actual arrival : 00:40 CET
Met vriendelijke groet, Arthur
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.