Klacht Corendon: Corendon weigert vertraging op vlucht CND594 21/07/2017 te compenseren

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 294126
Gebruiker
A.G.P. Veer
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Op 21 juli 2017 ben ik met mijn vrouw en twee dochters teruggevlogen van Malaga naar Amsterdam (vlucht CND594). Deze vlucht had meer dan drie uur vertraging. Op 25 juli 2017 heb ik een klachtenformulier ingevuld, voorzien van de benodigde documenten (EU complaint form, tickets, etc.) aangezien deze vlucht in aanmerking komt voor een compensatie conform de Europese Verordening 261/004.
Op 4 september 2017 heb ik een antwoord ontvangen waarin Corendon laat weten niet te compenseren, omdat de vertraging niet meer dan 3 uur bedraagt.
Vervolgens heb ik de Spaanse luchthaven autoriteiten aangeschreven en deze hebben bevestigd dat de vertraging aan alle voorwaarden voor compensatie voldoet. Zij hebben 8 november 2017 hier Corendon ook op aangeschreven.
Sindsdien is er geen enkele reactie meer geweest...

Gewenste oplossing

Graag compenseren conform de Europese Verordening 261/004:
Airline : Corendon
Date : 21st of July 2017
Flightnumber : CND594
Flight within EU, longer then 1.500 km
Number of passengers : four (4)

Airport of departure : Malaga AGP Spain
Airport of arrival : Schiphol AMS The Netherlands
Planned departure : 18:30 CET
Actual departure : 22:15 CET
Planned arrival : 21:35 CET
Actual arrival : 00:40 CET

Met vriendelijke groet, Arthur
Geboden oplossing
Echt zo'n "moet je niet bij ons zijn" antwoord.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    A.G.P. Veer
    Datum
    Corendon een reactie zou fijn zijn..
  2. Auteur
    Corendon
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Veer,

    Bij dezen willen wij u adviseren om dit aanhangig te maken bij Corendon Dutch Airlines. Zij zijn per mail beschikbaar via customercare@corendon.nl.

    Hopende u hiermee voldoende te hebben bericht.

    Met vriendelijke groet,
    Corendon Webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Corendon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen