Klacht Corendon: Corendon wij zijn je klant en geen vijand

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 368589
Gebruiker
loebas
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Via Corendon een ALL Inclusive reis geboekt naar Titanic hotel Antalya.
Kmers niet geschikt voor Astmatische patienten vanwege algehele vloerbedekkingen. Dus mochten wij in een gezins appartement buiten verblijven. Heel mooi gebaar van het Hotel management. Helaas na een paar dagen lopen er kakkerlakken rond in ons appartement en ook ernaast. Reden duidelijk aanwezig, hygiene keuken faciliteiten buiten. Hotel kan niets doen dus zijn we vertrokken naar Hotel Grand Park Lara . (zeer schoon en geschikt vanwege lamellen vloeren). Bijkomstigheid , dit laatste hotel is goedkoper dus vragen wij ons geld terug van Corendon. Helaas Corendon geeft niet thuis omdat wij zelf gekozen hebben om te vertrekken. Waarom ga je weg uit Titanic, juist Hygiene.

De oplossing

Op een eerlijke manier uitzoeken wat er precies gebeurd is en luctratief proberen er onderuit te komen

1 reactie

  1. Auteur
    Corendon
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Gangarampanday,

    Graag ontvangen wij uw klacht via clientservice@corendon.nl. Wij zoeken graag voor u uit waar het mis is gegaan.

    Groet,
    Bart

Uiteindelijke oplossing

Auteur
loebas
Datum
Uiteindelijke oplossing Niets. Ene Bart reageert met het verzoek om mijn klacht te sturen naar clientservice@corendon.nl Deze mailadres bestaat niet, ik krijg een error melding dat dit adres niet bestaat Typisch Corendon
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry