Klacht Corendon: Corendon wij zijn je klant en geen vijand

loebas

Via Corendon een ALL Inclusive reis geboekt naar Titanic hotel Antalya.
Kmers niet geschikt voor Astmatische patienten vanwege algehele vloerbedekkingen. Dus mochten wij in een gezins appartement buiten verblijven. Heel mooi gebaar van het Hotel management. Helaas na een paar dagen lopen er kakkerlakken rond in ons appartement en ook ernaast. Reden duidelijk aanwezig, hygiene keuken faciliteiten buiten. Hotel kan niets doen dus zijn we vertrokken naar Hotel Grand Park Lara . (zeer schoon en geschikt vanwege lamellen vloeren). Bijkomstigheid , dit laatste hotel is goedkoper dus vragen wij ons geld terug van Corendon. Helaas Corendon geeft niet thuis omdat wij zelf gekozen hebben om te vertrekken. Waarom ga je weg uit Titanic, juist Hygiene.

Op een eerlijke manier uitzoeken wat er precies gebeurd is en luctratief proberen er onderuit te komen

Corendon
    Geachte heer/mevrouw Gangarampanday,

Graag ontvangen wij uw klacht via clientservice@corendon.nl. Wij zoeken graag voor u uit waar het mis is gegaan.

Groet,
    Bart

loebas
Uiteindelijke oplossing Niets. Ene Bart reageert met het verzoek om mijn klacht te sturen naar clientservice@corendon.nl Deze mailadres bestaat niet, ik krijg een error melding dat dit adres niet bestaat Typisch Corendon