Klacht Corendon: Corendon wijzigt vluchttijden in hun voordeel, klant mag bijbetalen om deze weer gunstiger te krijge

Klachtnummer
# 593036
Gebruiker
Coren-dont
Datum
2 reacties

Details

Klacht

vakantie naar Turkije medio mei 2022 , geboekt eind november 2021

de website gaf toen aan heenvlucht om 4.15 uur , terugvlucht om 21.45 uur

dit heeft Corendon eenzijdig gewijzigd (3 weken voor vertrek) in 15.30 uur heen en 17.15 terug

zojuist hierover gebeld , en wat blijkt , er zijn gunstigere vluchttijden te boeken , nl. om 8.30 uur heen en 21.30 uur terug , maar dan moet U wel even 60 Euro p.p. bijbetalen (Corendon kan vervolgens alsnog de tijden weer wijzigen,tot 2 weken voor vertrek , waardoor ik die 120 Euro kwijt ben en dan alsnog op beroerde tijden vlieg)

PARDON ? toen de vluchttijden werden gewijzigd van zeer gunstig naar vrij belabberd kreeg ik toch ook geen restitutie , om nu die vrij belabberde vluchttijden te wijzigen naar een tussenoplossing (qua vliegtijden) mag ik ff 120 Euro bijbetalen ??

ik voel me op zijn zachtst uitgedrukt in de maling genomen

Gewenste oplossing

omboeken naar de gunstigere beschikbare vliegtijden , ZONDER extra vergoeding

2 reacties

  1. Auteur
    Coren-dont
    Datum
    Corendon vind het niet nodig om zich klantvriendelijk.op te stellen

    Coren-Don't
  2. Auteur
    Coren-dont
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Corendon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen