Klacht Corendon: corendon

Klachtnummer
# 310020
Gebruiker
lisawan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik probeerde een reis door Corendon te boeken, omdat ik al honderden hotels en vluchten heb geboekt, dit is een bedrijf dat totaal anders is dan anderen. Normaal gesproken is het betalen van een aanbetaling of het geven van creditcardinformatie een manier waarop een klant de boeking bevestigt. De dosis Corendon werkt echter niet op deze manier en ook geen waarschuwing voor de klant.

het stuurde gewoon een e-mail over het overzicht van de reis en vroeg niets bevestiging van de klant en geen waarschuwingen over annulering. Ik dacht dat ik deze reis niet succesvol had geboekt zonder enige bevestiging van mij, na 2 weken stuurde Corendon me een annuleringsbrief en moest ik 90% van de reis betalen. Ik denk dat het een fraudetruc is voor de consument !!!Wat als anderen mijn informatie gebruiken om willekeurige reserveringen te maken op uw website

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Corendon
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Zhu,

    Van onze cliëntenservice hebben wij vernomen dat u dit eveneens bij hen heeft aangekaart. Na onderzoek zullen zij hier op korte termijn op terugkomen.

    Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Corendon Webcare

Ook een klacht indienen over Corendon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen