Klacht Corendon: corendon

lisawan

Ik probeerde een reis door Corendon te boeken, omdat ik al honderden hotels en vluchten heb geboekt, dit is een bedrijf dat totaal anders is dan anderen. Normaal gesproken is het betalen van een aanbetaling of het geven van creditcardinformatie een manier waarop een klant de boeking bevestigt. De dosis Corendon werkt echter niet op deze manier en ook geen waarschuwing voor de klant.

het stuurde gewoon een e-mail over het overzicht van de reis en vroeg niets bevestiging van de klant en geen waarschuwingen over annulering. Ik dacht dat ik deze reis niet succesvol had geboekt zonder enige bevestiging van mij, na 2 weken stuurde Corendon me een annuleringsbrief en moest ik 90% van de reis betalen. Ik denk dat het een fraudetruc is voor de consument !!!Wat als anderen mijn informatie gebruiken om willekeurige reserveringen te maken op uw website

Corendon
    Geachte mevrouw Zhu,

Van onze cliëntenservice hebben wij vernomen dat u dit eveneens bij hen heeft aangekaart. Na onderzoek zullen zij hier op korte termijn op terugkomen.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Corendon Webcare

Ook een klacht indienen over Corendon?