Klacht Corendon: Dure vakantie,met alleen maar ellende. spaar het hele jaar om 8 dagen te gaan, wordt het een ellende

corendon

Heb een dure reis via corendon naar Turkije geboekt,de hotelkamer was slecht,de airco werkte niet,is 4x gerepareerd midden in de nacht,en de rotzooi mochten we zelf opruiemn, en later bleek hij weer niet goed te zijn, was een hel.de minibar werd niet aangevuld,en de handdoeken werden niet vervangen. En er stond midden in de nacht een vreemde gast in me kamer.(foutje) toen we ons beklag deden bij corendon konden we een bedrag van € 100 krijgen. Terwijl we 4000 betaald hebben voor 7 dagen. Oplichters als je gaat boeken kan alles,maar oh wee als je een klacht heb. We hadden in Turkije een klachtenformulier in moeten vullen. Makkelijk gezegd als je weer thuis bent, we gaan niet even terug. Dus neem van mijn aan dat corendon niet zo leuk en netjes is,zoals ze op de reclame wel laten zien. Wij boeken al 14 jaar, maar zijn goed genezen. Nooit meer corendon.Zelfs niet netjes een antwoord, krijg je een standaard berichtje, te triest voor woorden.

daar is het nu te laat voor, wil de mensen waarschuwen,voordat ze een hoop geld uit geven om met corendon op vakantie te gaan,zat andere vliegmaatschappijen die wel waar voor hun geld bieden

corendon

corendon stuurt alleen maar standaard antwoorden, en is zeker niet klantvriendelijk naar de mensen toe.
    Als je nog moet boeken kan alles, maar zodra je iets verwacht ho maar
    Corendon
    Geachte heer, mevrouw Van Deenen,

Mogen wij van u het reserveringsnummer, zodat wij e.e.a. kunnen nagaan.

Corendon Webcare

Ook een klacht indienen over Corendon?