Klacht Corendon: Eerder geboekte en betaalde reis wordt door actie stuk goedkoper en Corendon weigert de boeking hieraan aan te passen !

Klachtnummer
# 163385
Gebruiker
Eugenehuveneers
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Heb een reis een aantal maanden geleden geboekt en btaald bj Corendon.
Een tijd terug kwam eerst acties als extra boekkorting voor dezelfde reis en accomodatie.
Heb daarop gereclameerd en verzocht mijn reis daarop aan te passen.
Verder nog getracht mijn geboekte vakantiereis te verlengen zodat die binnen de actie viel. Call center gaf me in haar uitleg telefonisch aan dat dit best mogelijk was nen de boeking ging aanpassen! Ik moest € 18 bijbetalen uiteindelijk. Heb ik onmiddellijk bancair voldaan ! Echter......blijkbaar had ze in haar computer gelezen dat ik eerder al om de actiekorting een aanvraag had gedaan en toen kon het ineens niet meer en draaide ze de boeking terug! Dit kan toch niet!mZe had me mondeling bevestigd dat het wel gewijzigd kon worden!, Haar antwoord was dat ik nog geen e mail bevestiging had gekregen! Nogmaals dit is niet correct! Ik had reeds haar mondelinge bevestiging gekregen! In ons Nederlands Recht is dan een overeenkomst gesloten !



De oplossing

Ik eis dat de gedane toezegging van vetlenging van de vakantie van 8 naar 12 dagen Gambia in hotel Kombo Beach volgens hun actie met de door mij verschuldigde en inmiddels bijbetaalde € 18- wordt toegekend!

3 reacties

  1. Auteur
    Corendon
    Datum
    Geachte heer Huveneers,
    Naar aanleiding van uw melding verzoeken wij u uw klacht rechtstreeks bij ons kenbaar te maken.

    Dit kan per e-mail naar clientenservice@corendon.nl.

    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Corendon Webcare
  2. Auteur
    Eugenehuveneers
    Datum
    Op verzoek van Corendon heb ik de klacht bij hun clientenservice uitvoerig gemaild.
  3. Auteur
    Eugenehuveneers
    Datum
    Ben vanavond geeld door clientenservice.
    Nemen mijn klacht totaal niet serieus.
    Een g geven accoord en toezegging wordt gewoon later in het gesprek teruggedraaid! Argumentatie dat de reis binnen 6 weken van hun actie niet meer aangepast kanworden! Eerst annuleren met kosten en opnieuw boeken!
    Mijn argumentatie dat er een duidelijke en concrete akkoord was gegeven en volgens mij moest gelden , wordt afgedaan dat het terugdraaien in hetzelfde gesorek was Hadden wel begrip voor mijn gevoel!

Ook een klacht indienen over Corendon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen