Klacht Corendon: eigenmaxhtig regels interpreteren waardoor o.2valle lunches zijn verpest

Klachtnummer
# 50111
Gebruiker
elpajo
Datum
2 reacties

Details

De klacht

een zeer serieuze klacht aan het adres van de Correndongids Achmet.
We hebben er geen goed woord voor over.
Zijn eigen interpretatie van de reisbrochure, zijn dictatoriaal optreden met manipulatieve houding,dreiging gebruiken om zijn zin door te drukken, het gebruik van oneigenlijke argumenten en het voor het blok zetten van de groep, naast zijn opstelling van ongenaakbaarheid, gebrek aan hulpvaardigheid en niet kunnen omgaan met een groep die vakantie heeft, plus zijn opjagende gedrag zijn enkele aspecten van onze trieste ervaring met hem.
De in de brochure onder het kopje”niet inbegrepen en optioneel”genoemde extra excursies aangeboden door uw gids,worden door deze gids aangeboden alleen in combinatie metalle lunches voor 99 euro p.p.;betiteld-betiteld als Pakket 2.
Niemand heeft deze interpretatie verwacht.Wie niet intekent zoekt het maar uit.

De oplossing

100 euro compensatie voor de verpeste lunches en geen standaardvergoeding van 50 euro. (andere klager heeft middel eenzelfde schrijven deze vergoeding aangeboden
gekregen.
Ik ben onder protest accoord gegaan met 50 euro; hierbij de protestbrief los bijgevoegd
(omdat wijzigingen in het restitutieformulier dit formulier ongeldig zouden maken)
In de laatste mail van de klantenservice wordt glashard ontkend dat er een protestbrief is
bijgevoegd.(ik weet het zeker) We worden niet serieus genomen.

2 reacties

  1. Auteur
    Corendon
    Datum
    Geachte heer Verbeek, naar aanleiding van uw klacht is u een aanbod gedaan dat in verhouding staat tot de betaalde reissom. U bent met het aanbod akkoord gegaan. U geeft aan dat u dit onder protest heeft gedaan, maar u was niet verplicht met dit voorstel akkoord te gaan. U had bijvoorbeeld ook de zaak aan de Geschillencommissie Reizen voor kunnen leggen. Op 16 januari 2014 heeft u naar aanleiding van het door u getekende restititieformulier, waarbij u akkoord bent gegeaan met het aanbod, de betaling ontvangen. Met de akkoordverklaring wordt het dossier van beide kanten gesloten.Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groet, Corendon Webcare Team
  2. Auteur
    elpajo
    Datum
    Als u "onder protest" geen compensatie uitkeert, had u dit mij
    ook kunnen laten weten i.p.v. de schuld bij mij te leggen.
    Wij zijn steeds van mening geweest er samen uit te kunnen
    komen. Door uw verwijzing naar de geschillencie. geeft u
    voor mij aan dat dat van uw kant niet mogelijk is.
    Blijkbaar kunt of wilt u zich niet verplaatsen in onze situatie
    Wij blijven dus van mening verschillen en beraden ons op de volgende stap.
    Met vriendelijke groet,
    Jos Verbeek

Ook een klacht indienen over Corendon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen