Klacht Corendon: eigenmaxhtig regels interpreteren waardoor o.2valle lunches zijn verpest
Details
Klacht
een zeer serieuze klacht aan het adres van de Correndongids Achmet.We hebben er geen goed woord voor over.
Zijn eigen interpretatie van de reisbrochure, zijn dictatoriaal optreden met manipulatieve houding,dreiging gebruiken om zijn zin door te drukken, het gebruik van oneigenlijke argumenten en het voor het blok zetten van de groep, naast zijn opstelling van ongenaakbaarheid, gebrek aan hulpvaardigheid en niet kunnen omgaan met een groep die vakantie heeft, plus zijn opjagende gedrag zijn enkele aspecten van onze trieste ervaring met hem.
De in de brochure onder het kopje”niet inbegrepen en optioneel”genoemde extra excursies aangeboden door uw gids,worden door deze gids aangeboden alleen in combinatie metalle lunches voor 99 euro p.p.;betiteld-betiteld als Pakket 2.
Niemand heeft deze interpretatie verwacht.Wie niet intekent zoekt het maar uit.
Gewenste oplossing
100 euro compensatie voor de verpeste lunches en geen standaardvergoeding van 50 euro. (andere klager heeft middel eenzelfde schrijven deze vergoeding aangebodengekregen.
Ik ben onder protest accoord gegaan met 50 euro; hierbij de protestbrief los bijgevoegd
(omdat wijzigingen in het restitutieformulier dit formulier ongeldig zouden maken)
In de laatste mail van de klantenservice wordt glashard ontkend dat er een protestbrief is
bijgevoegd.(ik weet het zeker) We worden niet serieus genomen.
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.