Opgelost door Corendon: Excursie prijs/uitleg in overeenstemming met geleverde prestatie, reisleiding weigert klacht
Details
Klacht
Reisleider *** heeft ons een dagexcursie verkocht met jeepsafari en boottocht in de Green Canyon, met lunch inclusief met drankjes.Op het bonnetje geschreven: handdoek en zwemkleding mee, wat water en fototoestel.
Dat waren inderdaad nuttige tips.
We hebben goed geluisterd en hadden geen geld bij ons. Dat was geen goed idee...
KLACHT:
Wat niet verteld is: tot 15 uur is elke vorm van vocht niet gratis, en dat bij 39 graden.
Wat ook niet verteld is: tot 15 uur zit je óf in een jeep, of je wordt in de gelegenheid gesteld iets te kopen.
De jeep'safari' bestaat uit 1 moment waarom de jeeps stilstaan en we water naar elkaar gooien. Verder is het een gewone busreis uitgevoerd met jeeps.
De tijdsindeling en activiteiten vóór 15 zijn niet in overeenstemming met het verhaal van de reisleiding.
Uiteindelijk bestaat de dag uit 8 uur zitten (75%) een jeep of zitten wachten en bijna 4 uur activiteit 25% waar je de tour om boekt.
Dit is niet in balans met de gegeven uitleg.
De prijs van €59 pp is niet in balans met 1 bordje lunch: vis of kip, klein beetje droge friet door massaliteit, beetje rijst en bakje sla. Watermeloen was een dun plakje van 1,5 cm breed. Verder gratis water en fris vanaf 15 uur in kleine plastic bekertjes.
Programma tijdsindeling:
8.30 We werden gehaald met een jeep. Dat is niet de safari maar sinds de coronacrisis het vervoermiddel door het open karakter.
9.30 wachten op 10 andere jeeps
10.00 start reis
15 min voor bekijken ruïne & moskee.
30 minuten voor drinken kopen en gezellig samenzijn chauffeurs en gids.
12.00 aankomst gelegenheid waar lunch wordt gebruikt en tot 13.30 gelegenheid tot kopen drinken en wachten
13.30 lunch met gratis watermeloen om 14 uur
14.15 reis naar boot
15.00 aankomst boot
15.15 vertrek boot
17.00 uur uit boot naar hotel
18.15 aankomst hotel
Contact reisleiding:
Om 9.24 heb ik bij ***, reisleiding Corendon, om opheldering gevraagd via Whatsapp. Geen reactie.
Om 11.20 uur aanvulling verstuurd en klacht ingediend. Geen reactie.
19.25 bericht met vraag om opheldering. Geen reactie.
Volgende dag: bericht met vraag om opheldering. Geen reactie.
Klacht reisleiding:
Esma Koyuncu heeft mij, ondanks herhaalde verzoeken om in contact te treden om deze klacht te behandelen, niet in de gelegenheid gesteld de klacht in te dienen zoals Corendon in de voorwaarden beschrijft.
Gewenste oplossing
Oplossing:Geld retour: 2x €59,-
Bijlagen
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.