Klacht Corendon: Geen compensatie gekregen

Kos2020

Corendon is in zee gegaan met huisartslab om pcr testen te verstrekken voor Griekenland, mijn testuitslag was niet op tijd binnen en kon dus niet mee met mijn vlucht samen met 30 anderen.
Na uren bellen toch negatieve uitslag binnen en kreeg een alternatieve vlucht aangeboden 3 dagen later, dat hield in dat ik dus maar 4 dagen vakantie over had van de 7.
Zelf een vlucht geboekt voor dezelfde dag via Transavia. De rest van de personen op de oorspronkelijke vlucht kregen deze vergoed ik niet omdat ik zelf geboekt had, het heeft me 120 euro gekost,

De kosten die ik gemaakt heb om op bestemming te komen vergoed krijgen

Corendon
    Beste meneer/mevrouw Van Den Hul,

Ontzettend vervelend dat uw testuitslag van de pcr test te laat is binnengekomen waardoor u uw oorspronkelijke vlucht heeft gemist. Het is goed dat u direct contact heeft opgenomen met ons hierover.

Ik begrijp uit uw bericht dat de alternatieve vlucht zoals door ons aangeboden niet naar wens was, omdat u dan meerdere vakantiedagen zou missen. Zodoende heeft u de keuze gemaakt om zelf een vlucht te boeken. U heeft daarmee ons alternatief afgewezen en zelf kosten gemaakt. Dit zijn geen kosten die wij vergoeden.

Uiteraard staat het u vrij om hierover een officiële klacht bij ons in te dienen. Dit kan u doen door te mailen naar clientenservice@corendon.nl.

Corendon Webcare Team.

Ook een klacht indienen over Corendon?