Klacht Corendon: Geen glutenvrij ontbijt, wel dubbele kosten

SJ

Bij t boeken van ‘n vakantie bleek de gewenste accommodatie alleen met logies met ontbijt mogelijk. Op zich heel prettig, ware het niet dat mijn dochter Coeliakie heeft. Na contact met de callcenter is aangegeven dat er geen rekening gehouden wordt met ‘n glutenvrij ontbijt en dat we zelf voor haar glutenvrije ontbijt dienen te zorgen, zonder dat we iets terug vergoed krijgen! Dit houdt in dat we 2 keer kosten maken: het inbegrepen niet-glutenvrije ontbijt dat we verplicht zijn te betalen, waar mijn kind doodziek van zou worden en het glutenvrije ontbijt waar we zelf voor moeten zorgen. In de reactie op de klacht die daarna ingediend is, wordt niet ingegaan op vergoeding van dubbele kosten, danwel advies gegeven waar we op Cyprus aan glutenvrije produkten (brood) kunnen komen. We zijn van het kastje naar de muur gestuurd. Afgezien van dat dit totaal niet klantvriendelijk is, klopt ‘t toch niet dat dit zo in elkaar zit? Wordt m’n dochter gestraft, omdat ze aan Coeliakie lijdt?

Gevraagd is om compensatie van de kosten voor een hele week ontbijt dat niet-glutenvrij is en dus niet genuttigd kan worden, danwel dat ervoor gezorgd wordt dat er wel een glutenvrij ontbijt verzorgd wordt (zonder extra kosten).

Corendon
    Geachte mevrouw Janmahomed, wij verzoeken uw klacht conform de ANVR Reisvoorwaarden naar clientenservice@corendon.nl te versturen. Uw klacht zal dan in behandeling worden genomen en u zult daarop een inhoudelijk antwoord ontvangen. Met vriendelijke groet,
    Corendon Webcare Team
    SJ
    Er is 5 april jl. een klacht naar clientenservice@corendon.nl verstuurd. Dit was de reactie:
    Hartelijk dank voor uw email. Het is jammer om te horen dat uw dochter Coeliakie heeft en wij helaas hier niets aan kunnen doen tijdens uw verblijf. Jammer genoeg, hebben wij ook onze contracten met deze accommodatie op basis van logies en ontbijt, en kunnen deze niet eruit halen.
    Als u meer informatie wilt, kunt u mijn collega’s op het callcenter bellen op telnr: 023-5268979
    Mvrgr. Irfan Akbulut
    SJ
    (Overigens is de adressering onjuist)
    SJ
    Voor 5 april was er telefonisch contact opgenomen met de callcenter: 023-5268979, deze verwezen door naar clientenservice@corendon.nl, waarmee 5 april contact is geweest.
    Nu wordt er weer intern naar elkaar doorverwezen, zonder een echte oplossing aan te bieden.

Ook een klacht indienen over Corendon?