Klacht Corendon: Gewijzigde vlucht - geen vergoeding nieuw visum

Klachtnummer
# 61123
Gebruiker
Romy
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op verzoek van Corendon is de vlucht gewijzigd. 31 mei vertrekken ipv 1 juni 2014. Op kosten van corendon een dag langer, omdat vliegen op 1 juni niet mogelijk was ivm te weinig animo. Echter de kosten a 7 euro voor een dag langer parkeren met de auto bij schiphol, en een nieuws visum a 30 euro worden niet vergoed. Maw, een dag langer, maar ook meer betalen. Ik wens dat onze extra kosten worden vergoed door corendon.

De oplossing

Vergoeding van de extra gemaakte kosten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Corendon is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Corendon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen