Klacht Corendon: gewijzigde vluchttijden

marjon1971

Vanwege de gunstige vliegtijden deze reis geboekt vanwege kind met slaapproblemen, krijgen we gisteren (week van te voren) de tickets binnen, zijn de reistijden gewijzigd naar avond-nacht vluchten!! ZOwel heen als terug, na 45 minuten in de wzcht te hebben gestaan krijg ik te joren dat ik de vliegtijden om kan zetten tegen 30 betaling, terwijl ik die in eerste instantie geboekt had!! Schandalig!! Voor ons NOIOT meer een reis met Corendon! UITBUITERS zijn het!!

Zonder bijbetaling andere vluchttijden, daar had ik tenslotte al voor betaald

Corendon
    Geachte mevrouw Van Dijk,Wij hebben u de laatste dagen proberen te bellen, helaas niet met het gewenste resultaat. Mocht dit niet met het gewenste resultaat op leveren raden wij u aan om na uw vakantie uw klacht per mail aan ons kenbaar te maken. Dit kan naar clientenservice@corendon.nl.Wij hopen u hiermee voldoende te hebben bericht en wensen u alvast een prettige vakantie toe.Met vriendelijke groet,
    Corendon Webcare
    marjon1971
    Dat is dan erg vreemd, want ik heb nm al vakantie en mijn telefoon staat ook gewoon aan en ik neem ook altijd op, heb ook geen gemiste oproepen, dus : vreemd!
    Corendon
    Geachte mevrouw Van Dijk,Bij navraag is gebleken dat u gisteren voorzien bent van een uitleg waarom de wijzigingskosten in rekening zijn gebracht,Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    Corendon Webcare

Ook een klacht indienen over Corendon?