Klacht Corendon: Hotel uitgegooid met doodzieke moeder

bientje71

Mijn moeder en ik zijn in september 2 weken naar Bulgarije geweest en daar zijn wij de laatste 3 dagen voordat wij naar huis zouden gaan het hotel uitgegooid alleen maar omdat ik heb geklaagd over het feit dat het om een viersterrenhotel gaat maar niet meer waard is dan hooguit drie sterren.
De eerste keer heb ik geklaagd over het feit dat het brood zo oud is dat het van ellende uit elkaar viel en wanneer we nu eindelijk eens een keer vers brood of broodjes kregen want dat was er ook nooit.
Ook was het eten iedere avond vrij wel koud en werd onze kamer niet goed schoongemaakt.
Dit vind ik toch terechte klachten en dat mag ik toch als gast wel melden.
Maar de manager van het hotel vond dat wij teveel zeurde en toen mijn moeder nog eens voedselvergiftiging opliep door het eten wat niet goed warm was en daardoor flinke diarree kreeg En toen van ellende omdat er weer eens geen wc-papier op onze kamer was de handdoeken gebruikt had werden wij het hotel uitgegooid.
Mijn moeder is een vrouw van bijna 77 jaar en zij zat gewoon te huilen en smeekte of ze alsjeblieft in het hotel mocht blijven omdat ze zo dood en dood ziek was en Terwijl mijn moeder niet eens geklaagd had want dat was ik maar zij werd gewoon van haar bed afgelicht en moesten wij in de koude tochtige hal wachten tot de hostes kwam.
En in plaats dat zij haar uiterste best deed om te zorgen dat wij toch die laatste drie dagen in het hotel konden blijven omdat wij er ook voor betaald gaf zij alleen als antwoord ja ik kan er niks aan doen.
Toen moesten wij naar een ander hotel en ik heb gezegd dat ik dan die drie dagen die wij betaald hadden voor dit hotel terug wilde om daarmee dan een ander hotel te betalen omdat Corendon zei dat wij dat zelf moesten betalen.
Wij hebben dan ook €250 betaald voor die laatste drie nachten in een ander hotel.

Wij zouden graag die €250 terug willen krijgen omdat dit toch niet de service moet zijn die Corendon biedt aan de klanten.
Ten eerste hebben wij niks fout gedaan dan alleen geklaagd en nog niet eens mijn moeder en dat heb ik samen met nog 5 andere koppels die precies dezelfde klachten hadden gedaan maar wij werden er uit gegooid want hun gingen diezelfde avond weer naar huis en wij waren er nog drie dagen langer.
Het allerergste vind ik nog dat ze mijn moeder die dood ziek was en helemaal niks gedaan had ook het hotel uit gooide

Corendon
    Goedemorgen,
    Aan de hand van uw adres hebben wij uw reserveringsnummer trachten te achterhalen, dit is helaas niet gelukt.
    Zou u deze aan ons willen doorgegeven zodat wij u goed kunnen informeren.

Alvast bedankt
    Corendon Webcare
    bientje71
    Goedemiddag ik weet ook niet mijn reserveringsnummer uit mijn hoofd maar ik heb diverse e-mails naar jullie gestuurd en daar staat wel mijn reserveringsnummer in vermeld.
    U kunt mijn e-mails terug vinden onder sabrinaenkees@kpnplanet.nl.
    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geholpen Zo niet dan hoor ik het graag en dan zal ik kijken of ik de reservering nog terug kan vinden
    bientje71
    Ik had per ongeluk de klacht afgesloten maar die is uiteraard nog niet opgelost tenzij jullie die €250 overmaken voor die drie nachten dat wij in een ander hotel hebben moeten zitten en alle andere ellende die wij hebben meegemaakt.
    Maar ik heb inmiddels het reserveringsnummer ook gevonden dus die zal ik nog even toevoegen.

Reserveringsnummer 7155994
    Corendon
    Uw reserveringsnummer is 7155994.

Aan de hand van uw voorstel om deze vervelende situatie naar tevredenheid op te lossen met een waardevoucher van € 250,-, kunnen wij u melden dit morgen te gaan overleggen.

Wij zullen hier morgen per mail hierop terugkomen.

Corendon webcare

bientje71
Het moet niet gekker worden omdat wij geklaagd hebben over het slechte eten wat koud en elke dag restjes van de dag daarvoor waren en onze kamer die niet goed schoongemaakt werd om die reden zijn wij het hotel uitgegooid en niet alleen ik degene die de klachten gedaan heb maar ook mijn doodzieke moeder die niet één keer geklaagd heeft. En nu komen ze als excuus dat gasten het hotel uitgegooid mogen worden wanneer ze overlast bezorgen. Dus tegenwoordig Mag je helemaal niet meer klagen als je in een viersterrenhotel kom want anders kun je zo het hotel uit gegooid worden.

Ook een klacht indienen over Corendon?