Klacht Corendon: Jammer Corendon

x-Vera-x

Een pakketreis geboekt bij Corendon. Vandaag zag ik dat de vluchttijden zijn veranderd. De terugvlucht gaat nu op 23.59 uur op 29 april. Alleen zei de medewerkster dat dit niet de correcte tijd was, die is namelijk op 30 april om 03.05 uur. We moeten om 10.00 uur het appartement uit en de volgende dag (18 uur later) gaat onze vlucht pas. Het fijne is wel, dat we nu al weten dat we meer dan 3 uur vertraging hebben, dus waarschijnlijk recht hebben op 400,-- vertragingskosten.

De oplossing voor ons zou zijn als Corendon er voor zou zorgen dat wij tot s avonds in ons appartement kunnen blijven.

Corendon
    Geachte mevrouw De Ruiter,

In aansluiting op uw melding kunnen wij u berichten dat de op dit moment bekend zijnde tijden nog steeds aan wijzigingen onderhevig zijn. Pas na uitgifte van de tickets kunnen deze enkel nog in alle redelijkheid wijzigen.

De mogelijkheid dat de tijden nog wijzigen is dan ook nog aanwezig.

Betreft uw verwijzing naar de vertragingskosten kunnen wij u berichten dat deze op dit moment nog niet van toepassing is. Daarnaast heeft dit betrekking op de aankomsttijd Deze tijden staan ook bij de vertrek op 23:59 uur wel correct vermeldt.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Corendon Webcare

Ook een klacht indienen over Corendon?