Klacht Corendon: Kat in de zak bij Corendon

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 290880
Gebruiker
Dezedan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een 2 kamer appartement geboekt in het Sapphire hotel en een 1 kamer appartement gekregen in het Tia Maria hotel ( met 3 personen ) in Sunny Beach te Bulgarije.
Meteen de receptie op de hoogte gesteld dat dit niet volgens afspraak is. Meteen daarna contact gezocht met de reisleider en app contact gehad met Corendon in Nederland.
Een klachtenformulier opgesteld met de reisleider ( 1 dag later ) en een voorstel aan de reisleider gedaan om bij te betalen voor een hotel welke een 2 kamer appartement voor ons zou hebben.... dit was helaas niet mogelijk.
Toen heb ik voorgesteld ons naar het vliegveld te brengen en dat we terug naar huis wilden om een andere vakantie te boeken. Ook dat ging niet lukken, het volgende vliegtuig naar Nederland ging pas weer 2 weken later!
We zijn dus onder protest in een hotel verbleven zonder enige privacy in onze hotelkamer.
Het lijkt me logisch te betalen voor iets wat je daadwerkelijk hebt besteld, maar als er vervolgens iets heel anders wordt geleverd dan is overeengekomen, mag ik toch mijn geld terug ontvangen?

De oplossing

Het bedrag wat ik heb betaald voor deze waardeloze vakantie, wil ik graag terug om mijn gezin alsnog een mooie vakantie te bezorgen.

1 reactie

  1. Auteur
    Corendon
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Henstra,
    Naar aanleiding van uw melding, kunnen wij u berichten dat uw klacht is beoordeeld en hiervoor een vergoeding is bepaald. Mocht u zich niet kunnen vinden in deze vergoeding, verwijzen wij u graag naar de ANVR reisvoorwaarden alwaar de vervolgstappen in staan beschreven.

    Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Corendon Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dezedan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Corendon?