Klacht Corendon: Klacht over Corendon hotel antalya (grand park Lara)

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 555099
Gebruiker
Kocakm
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb een klacht ingediend die niet opgepakt wordt. Vervolgens gebeld en kreeg een enorme bak aan ellende over me heen. Mevrouwtje aan de ander kant van del lijn staat me gewoon te woord alsof ik een stuk vuil ben.

De oplossing

Een deel van mijn reissom terug geven

3 reacties

  1. Auteur
    Corendon
    Datum
    Geachte heer Kocak,

    Vervelend om te lezen dat u niet naar wens bent behandeld aan de telefoon. Ik zie dat er een klacht door u is ingediend ter plaatse. Deze is doorgestuurd door de reisleiding, maar nog niet opgepakt. Heeft u bij terugkomst ook zelf nog een klacht ingediend via mijncorendon.nl? Wanneer u dit heeft gedaan dan wordt u klacht binnen 6 weken afgehandeld en beantwoord.

    Ik verneem het graag van u.

    Vriendelijke groet,
    Corendon Team Webcare
  2. Auteur
    Kocakm
    Datum
    Ik heb mijn klacht hier in Nederland ingediend en dit ook via mijn Corendon gedaan. Ik begrijp echt niet hoe jullie erbij komen dat het nog niet is opgepakt. Iedere keer als ik belde gaf men dat ze ermee bezig zijn en het opgepakt is. Het is gewoon een grote chaos bij jullie waarin over en weer informatie wordt uitgewisseld. Ben het echt helemaal zat!
  3. Auteur
    Corendon
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Kocak,

    Momenteel is het erg druk bij de afdeling Clientenservice waardoor de afhandelingstermijn 6 weken kan duren. Hiervan is op 08/09 een mail verzonden naar iedereen die een klacht heeft uitstaan. Ik zie dat uw klacht op 20/08 is binnengekomen. Uiterlijk 1 oktober ontvangt u bericht van hen.

    Met vriendelijke groet,
    Corendon Team Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kocakm
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zeer slecht en niks anders
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Corendon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen