Klacht Corendon: klacht wordt niet in behandeling genomen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 441916
Gebruiker
mijn scherm
Datum
1 reactie

Details

Klacht

beste Corendon,

Bedankt voor uw reactie, ik heb inderdaad mijn klacht ter plaatse ingediend bij de reisleiding. Ik heb alle foto's en video's ingeleverd. Hij zou het verder gaan oppakken en ik moest op bericht van corendon wachten. Hij heeft het toen niet over klachtenformulier gehad, anders had ik het wel ingevuld.
Aangezien het vakantie was, heb ik mijn energie niet gestoken om uitzoeken hoe klachten formule ingediend moesten worden, daarnaast had ik er vertrouwen in dat de reislader contact met me zal opnemen.
Toen het te lang duurde voor ik antwoord had, had ik meteen contact met jullie opgenomen.
Ik vind dat jullie naar mijn klacht moeten kijken, er is genoeg bewijs dat ik niet heb gekregen waarvoor ik heb betaald.

Ik hoor graag van u.
A. el habri

Gewenste oplossing

ik wil dat Corendon met een passende oplossing komt.
Geboden oplossing
Triest voor woorden, zo ga je niet met je klanten om!!! Wat een service zeg 👎
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Corendon
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Abri,

    Zoals al eerder aangegeven had u de juiste procedure moeten volgen. Dat heeft u niet gedaan. Daardoor zien wij geen enkele reden om uw klacht in behandeling te nemen.

    Wij verwijzen u naar de Geschillencommissie reizen van de ANVR. Deze neutrale organisatie zal ons besluit tegen het licht houden en kijken of wij juist hebben gehandeld.

    Wij nemen uw verdere berichten ter kennisgeving aan en gaan verder hier niet meer op reageren.

    Vriendelijke groet,
    Corendon Team Webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Corendon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen