Klacht Corendon: klacht wordt niet in behandeling genomen

# 441916
mijn scherm

beste Corendon,

Bedankt voor uw reactie, ik heb inderdaad mijn klacht ter plaatse ingediend bij de reisleiding. Ik heb alle foto's en video's ingeleverd. Hij zou het verder gaan oppakken en ik moest op bericht van corendon wachten. Hij heeft het toen niet over klachtenformulier gehad, anders had ik het wel ingevuld.
Aangezien het vakantie was, heb ik mijn energie niet gestoken om uitzoeken hoe klachten formule ingediend moesten worden, daarnaast had ik er vertrouwen in dat de reislader contact met me zal opnemen.
Toen het te lang duurde voor ik antwoord had, had ik meteen contact met jullie opgenomen.
Ik vind dat jullie naar mijn klacht moeten kijken, er is genoeg bewijs dat ik niet heb gekregen waarvoor ik heb betaald.

Ik hoor graag van u.
A. el habri

ik wil dat Corendon met een passende oplossing komt.
Triest voor woorden, zo ga je niet met je klanten om!!! Wat een service zeg 👎

Corendon
    Geachte heer Abri,

Zoals al eerder aangegeven had u de juiste procedure moeten volgen. Dat heeft u niet gedaan. Daardoor zien wij geen enkele reden om uw klacht in behandeling te nemen.

Wij verwijzen u naar de Geschillencommissie reizen van de ANVR. Deze neutrale organisatie zal ons besluit tegen het licht houden en kijken of wij juist hebben gehandeld.

Wij nemen uw verdere berichten ter kennisgeving aan en gaan verder hier niet meer op reageren.

Vriendelijke groet,
    Corendon Team Webcare

Ook een klacht indienen over Corendon?