Klacht Corendon: klacht wordt niet in behandeling genomen
Details
Klacht
beste Corendon,Bedankt voor uw reactie, ik heb inderdaad mijn klacht ter plaatse ingediend bij de reisleiding. Ik heb alle foto's en video's ingeleverd. Hij zou het verder gaan oppakken en ik moest op bericht van corendon wachten. Hij heeft het toen niet over klachtenformulier gehad, anders had ik het wel ingevuld.
Aangezien het vakantie was, heb ik mijn energie niet gestoken om uitzoeken hoe klachten formule ingediend moesten worden, daarnaast had ik er vertrouwen in dat de reislader contact met me zal opnemen.
Toen het te lang duurde voor ik antwoord had, had ik meteen contact met jullie opgenomen.
Ik vind dat jullie naar mijn klacht moeten kijken, er is genoeg bewijs dat ik niet heb gekregen waarvoor ik heb betaald.
Ik hoor graag van u.
A. el habri
Gewenste oplossing
ik wil dat Corendon met een passende oplossing komt.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.