Klacht Corendon: Klachten Saint George

Jennyepke

We hebben een reis geboekt van 8 dagen in het appartement. In de eerste kamer die we toegewezen kregen hadden we last van kakkerlakken, 1 in het bed en de rest van de kamer en in de tuin. Dit hebben we tijdelijk opgelost met de receptioniste door een andere kamer aan te vragen en uiteindelijk kregen we de kamer ook. Daarna bleek het zo te zijn dat er in deze kamer ook een plaag is van kakkerlakken waardoor we niet meer durfde te slapen in de kamer, dus hebben we bij de receptie de hele nacht gewacht totdat de receptie open ging. Want we hebben tussentijds de reisleidster gebeld (Linda) maar ze nam niet op en belde ook niet terug. We moesten in de ochtend zelf het initiatief nemen om zelf te bellen naar Linda. Zij heeft gebeld naar de receptioniste en dus hebben we een derde kamer gekregen, nog steeds last van kakkerlakken, het stinkt en een slaapruimte zonder ramen terwijl 1 van ons last heeft van clausterfobie. Probleem is nog niet opgelost terwijl we ons niet veilig voelen.

Wat wij verwachten van Corendon is de helft geld terug van de vakantie per persoon, omdat we nu niet meer in onze kamer durven te slapen en dus niet actief excursies kunnen bezoeken door weinig slaap of een verplaatsing naar een ander hotel voor de laatste paar dagen.

Corendon
    Geachte mevrouw Epke,

Wij hebben notie genomen van uw melding op Klachtenkompas en willen hier graag op reageren. Corendon is in deze niet de touroperator. Aangezien u met ons geen reisovereenkomst bent aangegaan kunnen wij niet inhoudelijk op uw klacht reageren. Bovendien zou een eventuele financiële vergoeding te allen tijde via uw reisorganisator / touroperator moeten verlopen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Corendon Webcare

Jennyepke
    Hallo,

Bedankt voor uw reactie. We zullen contact opnemen met de desbetreffende reisorganisatie.

Groetjes,
    Jenny Epke

Ook een klacht indienen over Corendon?