Klacht Corendon: Klachten Sicilië reis Corendon nog voor vertrek op 30 mei.

DH

In maart reis geboekt naar hotel President Sea Palace Sicilië.

Vorige week bericht van Corendon dat de all inclusive reis geen all inclusive meer is en dat voor wijn en bier bij de pool/beachbar betaald moet worden. Wij zijn het hier niet mee eens.

Wij hebben geboekt voor kamers met balkon. Op de gewijzigde website staat nu dat niet alle kamers een balkon hebben. Omdat wij geboekt hebben voor kamers met balkon graag nieuwe vouchers waar in vermeld staat dat wij een kamer met balkon krijgen.

Op de aangepaste website staat vermeld dat wij toeristenbelasting moeten betalen. Ook dat is nieuw. Wij verwachten dat Corendon deze kosten voor haar rekening gaat nemen.

Op de website bij Corendon staat dat de all inclusive formule geldt tot 23.00 uur, terwijl op andere websites waar dezelfde reis wordt aangeboden staat om 22.00 uur.

Mogelijke oplossingen:
1. Een vergoeding van de extra door ons te maken kosten en kamers met balkon en een schadevergoeding omdat de reis inmiddels ook een stuk goedkoper is geworden..
2. Een aanbod van een reis die wel volledig all inclusive is en kamers met balkon.
3. Annulering van de reisovereenkomst zonder kosten.

Geachte mevrouw Haast,

Hartelijk dank voor uw schrijven.

Naar aanleiding van uw schrijven verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met ons contact center. Wij hebben vernomen dat u dit reeds heeft gedaan. Als u echter nog meer vragen heeft, dan zijn zij te bereiken via: 023 751 06 06.

Corendon webcare
    DH
    Corendon heeft garantie gegeven voor kamers met balkon en eindtijd beperkte all inclusive om 23.00 uur. Zij hebben ook gemeld dat de door hun genoemde "kleine" bijdrage voor bier en wijn bij het zwembad Euro 3,50 per glas bedraagt. Ik ben het hier niet mee eens. Heb in maart geboekt voor een volledige all inclusive reis en geen reis, waarbij ik bij het zwembad moet betalen voor bier en wijn. Ik verwacht nog steeds van Corendon een oplossing voor dit probleem.
    Geachte mevrouw Haast,

Wij hopen dat u ondanks uw onvrede voor vertrek een leuke vakantie heeft gehad op Sicilië.

Mocht dit niet zo zijn of heeft u opbouwende kritiek, willen wij u verzoeken dit ons te mailen. Dit kan naar clientenservice@corendon.nl.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Corendon Webcare
    DH
    De reactie van Corendon op 7 juni over mijn onvrede slaat nergens op en biedt geen enkele oplossing. Het hotel was absoluut geen all inclusive. Voor veel drank betalen, Wifi niet gratis, shuttle bus niet gratis. Corendon geeft onjuiste informatie op de website. Tot slot vind ik het vreemd dat mijn beoordeling over deze vakantie niet is geplaatst op de website van Corendon en wel op de website van Zoover. Corendon plaatst alleen hele positieve reacties zodat het hotel een hoog cijfer krijgt.
    Geachte mevrouw Haast,

Het betreurt ons te horen dat u ons hiervan verdenkt. Wij hopen dat u dit ook heeft aangekaart in uw reactie van 17 juni jl aan onze cliëntenservice.

Corendon Webcare
    DH
    Hierbij de groeten van Max. Ik hoop dat Corendon gisteren naar dit programma op NPO 1 heeft gekeken. Dan is duidelijk hoe Corendon omgaat met klachten van cliënten. Blijkbaar moet ik ook contact opnemen met Max om gehoord te worden. Wat betreft mijn kritische beoordeling, die niet op jullie website is geplaatst: de hostess in het hotel vroeg klanten om
    een positieve beoordeling te plaatsen. Ik dien via de cliëntenservice opnieuw mijn klachten in en ga weer afwachten. Bedankt Corendon.

Ook een klacht indienen over Corendon?