Klacht Corendon: Klant na 12 weken wachten op afwikkelen klacht afschepen met nietszeggende reactie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 292581
Gebruiker
E.A. Coors
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Drie dagen voor ons vertrek uit hotel te Kos, wat wij boekten via Corendon werd een pas aangekochte trui gestolen uit onze hotelkamer.. Wij hebben dit gemeld bij de receptie. Daar werd aangenomen dat onze trui per ongeluk met het wasgoed was verdwenen. Er zou worden geinformeerd bij de betreffende afdeling. De volgende dag terug naar de receptie. Trui was niet gevonden op locatie, maar was wellicht gevonden door schoonmaakpersoneel. Zaterdag weer naar receptie....ook schoonmaakpersoneel had niets gevonden. Heb daarop receptie laten weten er 100 % zeker van te zijn dat trui tijdens onze afwezigheid was verdwenen. Vond het vervelend om te zeggen, maar kon niet anders dan zijn meegenomen door medewerker welke toegang tot kamer had. Daarop gevraagd of accomodatie verzekerd was voor diefstal schade . Receptioniste wist het niet en kon niet direct haar leidinggevende bereiken. Zou volgende ochtend antwoord kunnen krijgen. Die ochtend, de ochtend van vertrek, melding dat hotel niet verzekerd was. Heb hostest Cordendon nog benaderd , maar door korte tijd ( vertrek binnen 3 uur) en ontbreken van klachtenformulier zei deze ook deze niets te kunnen doen. Thuisgekomen gevraagd aan klantenservice Corendon: Hoe en waar kunnen wij de vervangingskosten trui claimen ? Reactie na 12 weken ( !!! ) : Claim indienen reisverzekering. Had al bij verzekeraar geinformeerd, maar gestolen trui bleek niet onder dekking te vallen.Laatste gemeld bij Corendon , welke daarop om schriftelijke reactie van verzekeraar vroeg. Dit opgevraagd en doorgestuurd. Hierop antwoordde Corendon met mededeling dat zij niets meer voor ons konden doen.

De oplossing

Wens actieve , bemiddelende rol van Corendon richting betreffende hotelorganisatie te Kos.

1 reactie

  1. Auteur
    Corendon
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte Coors,

    Naar aanleiding van uw melding, kunnen wij u berichten dat onze cliëntenservice op al uw vragen een antwoord heeft gegeven.

    Bij dezen willen wij u wel adviseren om in contact te treden met uw rechtsbijstandsverzekering. Zij kunnen u verder helpen met uw claim richting de hotelier.

    Hopende u hier verder mee geholpen te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Corendon Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
E.A. Coors
Datum
Uiteindelijke oplossing
Wederom door Corendon afgescheept. Organisatie weigert om ook maar enige activiteit te ondernemen om klant te ondersteunen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Corendon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen