Klacht Corendon: Laatste avontuur met Corendon

Johnzijlstra

Wij hebben na lang zoeken een vakantie geboekt bij Corendon waar de vluchttijden een beetje te doen waren met 2 kleine kinderen.
Die hadden we gevonden voor de maandag.... dinsdag was ruim €250,- euro goedkoper maar dat wilden we niet doen daar de vluchttijden dan nachtwerk werden....De vluchttijden op maandag waren keurig overdag...... na het totale bedrag betaald te hebben blijkt nu opeens dat de vluchttijden voor de maandag ook zijn aangepast te zijn door Corendon en we dus nu toch s,nachts vliegen... dan had ik net zo goed de dinsdag kunnen boeken voor 250 euro goedkoper.... deze vliegtijden zijn niet echt leuk met 2 kleine kinderen en ook is het niet prettig als we om 12:00 uur de kamer uit moeten daar met 2 kleintjes rond te moeten hangen tot middernacht.
Dit probleem bij Corendon neergelegd en die kunnen niets voor ons betekenen.
Het verzoek om dan te zorgen voor een late uitcheck zodat de kleintjes overdag toch nog even kunnen slapen, konden ze niet inwilligen

Dat Corendon ervoor zorgt dat wij minimaal een late uit check van de kamer krijgen zodat wij met 2 kleine kinderen niet vanaf 11:00 uur smorgens tot middernacht zonder kamer hoeven rond te hangen.

Corendon
    Geachte heer Zijlstra,

Naar aanleiding van uw klacht over de vluchttijden en uw wens om een late-checkout te krijgen dienen wij u te melden dat tot het moment van afgifte van uw tickets de tijden nog kunnen wijzigen.

Tot dat moment kunnen wij u helaas niet van dienst zijn.

Corendon Webcare
    Corendon
    Geachte heer Zijlstra,

Tot dat moment kunnen wij u helaas niet van dienst zijn.

Corendon Webcare
    Johnzijlstra
    Corendon zou eens een bericht goed moeten lezen eer zij een standaard antwoord neerzetten.
    Wat een bagger bedrijf zijn jullie tocht
    Echt superklantvriendelijk NOT
    Johnzijlstra
    Wat een bagger bedrijf zijn jullie toch
    Echt superklantvriendelijk NOT

Ook een klacht indienen over Corendon?