Klacht Corendon: Maffia praktijken

Gebruiker1586499823

Dit is het antwoord van van corendon oplichters
Natuurlijk mag u de voucher weigeren. Dat is uw recht als consument volgens de ACM. Ook de ANVR begrijpt dit. Echter, wanneer u de voucher weigert dan verliest u de SGR dekking. U gaat dan immers niet akkoord met de voucher die de ANVR als geldige oplossing ziet. De SGR zal dan bij een eventueel faillissement dus geen schade uitkeren. Ook wordt u dan een zogenaamde schuldeiser. Bij een faillissement sluit je dan achteraan in de rij aan. De Belastingdienst en personeel zullen dan als eerste betaald worden, gevolgd door de schuldeisers. De kans dat u dan uw geld alsnog krijgt is zeer klein.

Wil mijn geld terug

Corendon
    Geachte heer/mevrouw Koeman,

U bent zoals eerder aangegeven zeker niet verplicht de voucher te accepteren. Zoals aangegeven mag u de voucher weigeren en na 6 maanden ons een verzoek sturen tot terugbetaling.

De uitleg die wij u hebben gegeven is vanuit de ANVR gekomen en wij wijzen u slechts op de nadelen die u kunt ondervinden als u de voucher weigert.

Vriendelijke groet,
    Corendon Team Webcare

Gebruiker1586499823

Ook een klacht indienen over Corendon?