Klacht Corendon: Misleidende informatie over Hotel Palma Bay Club Resor Mallorca

sad Niet opgelost
Kecks

Op 26april vertrokken wij naar Palma.Rond middernacht arriveerden wij in het hotel en hebben 3uur moeten wachten voordat wij onze kamersleutels mochten ontvangen. De receptionist, later bleek het de nachtportier te zijn, heeft in zijn eentje iedereen moeten afhandelen - en dan waren wij nog niet eens de laatste in de rij! Wij ontvingen de sleutels van onze kamers , die 2 straten verderop waren ondergebracht.Daar aangekomen schokken wij enorm van de kamers dat wij meteen rechtsomkeert hebben gemaakt om aan te geven dat wij daar niet willen verblijven. Helaas was de nachtportier nog steeds bezig, heeft ons weer ruim een half uur laten wachten en verkondigde toen dat hij niets kon doen en wij de volgende ochtend om 9uur (!) terug moesten komen. Wij hebben in de nacht nog contact met het noodnummer van Corendon opgenomen, maar helaas kon Jenny niet verder helpen of bemiddelen. Kamers waren smerig, klein, zonder balkon, op straatniveau, naast bushalte, de badkamers waren zo klein met een pilaar in het midden, dat je je kont niet kon keren.Het leek in helemaal niets op de foto's en omschrijving op de site. Verder was er met insecten verdelger gespoten, zodat wij in de nacht ademhalingsproblemen hadden en geen oog dicht hebben gedaan. Onze jongste reiziger zat te huilen van verdriet. Donderdag ochtend hebben wij ons om 9uur gemeld bij de receptie, helaas was de manager nog niet aanwezig. De receptionist gaf aan dat een andere kamer mogelijk was bij een bijbetaling van EUR5 pppd.10.30uur was de manager aanwezig en deelde mede dat een andere kamer geen 5 maar 10 pppd kostte x 3=EUR360. Wij hebben tijdens de boeking via u site geen keuze kunnen maken of enige idee gehad hoe die bijgebouwen er überhaupt uitzien. Op onze bevestiging stond alleen 'kamertype' Sahara vermeld - niet gebouw! Verder is geen enkele foto te zien van de bijgebouwen. Ook zijn onze voorkeuren helemaal niet gehonoreerd,ook was de beloofde föhn ver te zoeken.U verstrekt misleidende informatie,er wordt idd genoemd dat er bijgebouwen aanwezig zijn, maar deze meer geschikt zijn voor jongeren. Uiteraard hebben wij jongeren bij ons, maar ook wij ouders waren mee. Zelfs voor de jongeren heeft niemand het recht om die in zo een hok te stoppen.Het is schandalig te noemen om überhaupt reizigers in deze gebouwen te plaatsen.Corendon bood EUR90 aan voor de gemiste eerste nacht.Volgens Corendon hadden wij niet veel van de hotelkamers kunnen verwachten voor die prijs ?!De folder geeft de mooiste plaatjes weer.

Minimaal de compensatie van onze bijbetaling van EUR360
€90 compensatie voor de late check-in. Volgens Corendon hadden wij kunnen weten dat het niet zo veel voorstelt wat wij hebben geboekt. Zo jammer dit. Ik zal een stukje schrijven voor de krant waar ik werk. Hoorde van vrienden dat dit wel vaker gebeurt helaas.Cor en Don zijn alleen maar leuk in de reklame.

Corendon
    Geachte mevrouw Van Eckstein,

Wij hebben navraag gedaan bij onze clientenservice. Van hen hebben wij begrepen dat uw reactie van 30 mei nog niet is beantwoord. Dit zal de komende dagen gebeuren.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Corendon Webcare

Ook een klacht indienen over Corendon?