Klacht Corendon: Na 4 maanden nog steeds geen respons op vluchtvertragingsschade

broek

Op 1 oktober 2017 werd onze vlucht door een fout van Corendon 5 uur vertraagd. Op zich vervelend, maar daar is gelukkig een mogelijkheid om daarvoor een schadevergoeding te krijgen van de luchtvaartmaatschappij. Na telefonisch contact hierover werden we verzocht de gegevens in te sturen per post. Op 11 oktober alle gegevens per brief verstuurd. Daarna op 23 oktober, 11 november en nog twee keer in december en twee keer in januari 2018 via het klachtenformulier op de web site contact hierover proberen te leggen. Elke keer hetzelfde liedje: Geen antwoord.

Gewoon uitkering van de schadevergoeding waar recht op bestaat.

Corendon
    Geachte heer Van den Broek,

Naar aanleiding van uw melding Kunnen wij u berichten dat wij uw claim inmiddels 3 keer hebben doorgestuurd naar Corendon Airlines, de juiste partij conform de verordening.

Corenodon Airlines heeft echter een grote achterstand in de beoordeling van de claims. Wij adviseren u dan ook nog enige geduld te hebben.

Voor tussentijdse vragen adviseren wij u deze rechtstreeks aan hen te stellen. Dit kan per mail naar customer@corendon-airlines.com.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Corendon Webcare

broek

Ook een klacht indienen over Corendon?