Opgelost door Corendon: Na 8 uur vluchtvertraging geen ractie op klacht of compenstatie

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 280572
Gebruiker
Danny2017
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 14-9-2017 hebben ik met mijn partner gevlogen van Schiphol naar Sicilië met Corendon ( vlucht nummer CDN 495) . Onze vlucht was meer dan 8 uur vertraagd. Vervolgens hebben wij een klacht indienen ( per e-mail en ook per aangetekend brief) met verzoek op financiële compensatie. Tot op heden ( het is al 5 weken geleden) hebben wij geen enkele reactie ontvangen, geen gehoor dus. Wij zijn zeker dat onze aangetekend brief is aangekomen ( met behulp van track and trace systeem)

De oplossing

Graag reactie met als uitkomst de financiële compensatie zoals het hoort volgens de Europese Verordening 261/2004. (Op grond van het Sturgeon (C-402/07 en C-432/07) en het Nelson/TUI arrest (C-581/10 en C629/10) van het Hof van Justitie van de EG heb ik recht op de financiële compensatie bij een langdurige vertraging. Dit is tevens bevestigd in diverse uitspraken van de Nederlandse rechter.)

1 reactie

  1. Auteur
    Corendon
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Molhoek,

    Bij deze kunnen wij u melden dat uw claim via het online klachtenformulier als ook per aangetekende post in het bezit is van Corendon Dutch Airlines.

    Op dit moment is hun afhandelingstermijn ca. 8 weken.

    Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Corendon Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Danny2017
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Corendon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen