Klacht Corendon: niet gecompenseerd voor foutive informatie over mijn geboekte reis

# 121972
Joseph

Ik heb een complete reis geboekt bij corendon, vlucht en hotel naar Turkije.

Het gaat over een geboekte reis naar het hotel: Family Belvedere te Bodrum
Corendon heeft het volgende gemaild: ik citeer

Naar is gebleken, is de informatie op onze website niet geheel correct geweest. Er stond op onze website vermeld dat het gebruik van de sauna, jacuzzi en massages tegen betaling in het hotel worden aangeboden. Deze faciliteiten worden echter niet in het hotel aangeboden.

Toen ik mijn reis boekte stond de informatie dus niet correct op de website. Ik vind dit erg jammer en vervelend omdat ik hier zeker gebruik van wou maken.

Ik heb gemaild en gebeld met Corendon dat ik hier graag een compensatie voor wil wegens foutieve informatie tijdens mijn aankoop van hun dienst. Ze willen mij niet compenseren ze bieden alleen aan om de reis om te boeken maar dan moet ik de om boekingskosten en de meerprijs van de reis zelf betalen.
Ik vind dit geen oplossing!

Ik wil een kostencompensatie in de vorm van dat ik 10% korting op mijn factuur wil hebben omdat ik foutief en incorrect ben voorgelicht.

Ik richt mijn klacht op deze manier omdat ik via corendon alleen een klacht kan indienen nadat ik mijn vakantie al heb gehad.

Deze klacht is naar aanleiding van een gesprek met de consumentenbond die het met mij eens was dat het te makkelijk is van corendon om alleen excuses aan te bieden zonder een compensatie te geven voor geleden schade.

Corendon is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Corendon?