Klacht Corendon: Niet gekregen wat geboekt is

Fer en Anja

Wij hebben reis naar Kusadasi, geboekt. Vertrek 15 augustus. 16 nachten.Wij willen op Izmir vliegen, al was dat voor dezelfde dag en tijd duurder dan via Bodrum.Al snel kregen wij bericht dat de reis er iets anders uit zou zien vanwege een tekort aan Turkije-boekingen en het vliegtuig op de maandagen niet meer zou vliegen.Aangezien wij niet via Bodrum wilden vliegen, bleef er voor ons maar 1 optie over: 2 dagen eerder vertrekken en een bijbetaling.Wij zijn met deze optie akkoord gegaan en hebben bijbetaling van € 330 voldaan.Even daarna kregen we van Corendon de vliegtijden door met daarin een tussenstop in Dalaman Nu krijgen we te horen dat de terugvlucht vanaf Bodrum gaat. wij hebben dus voor niks een bijbetaling gedaan om via Izmir te vliegen? dit zijn teveel veranderingen in 1 reis in een korte tijd.Ik wil een klacht indienen en een redelijke compensatie tegemoet zien van jullie zijde. Dat is dan minimaal de € 330 euro die we bij hebben moeten betalen voor de wijziging

Graag een compensatie voor dit ongemak ; minimaal de € 330 euro die we bij hebben moeten betalen voor de wijziging die nu nergens meer op gebaseerd is.

Ook een klacht indienen over Corendon?