Klacht Corendon: Omboeking naar andere vlucht ondanks bijbetaling voor oorspronkelijke vlucht.

Jolanda

Wij hebben een reis met 5 personen naar Turkije geboekt. Omdat de kinderen een dag na aankomst naar school moeten hebben we bewust gekozen voor een terugvlucht om 14.00 uur mét bijbetaling van 75 euro per persoon. In totaal dus 375 euro. De avondvlucht met vertrektijd om 22.00 uur was zonder bijbetaling mogelijk geweest. Echter dan zijn we uiteindelijk pas om 04.00 uur thuis en dan kan niet wanneer de kinderen weer naar school moeten. We kiezen dus bewust voor een eerdere terugvlucht en betalen daar flink voor. Ongeveer 10% bovenop de reissom. Na betaling van de volledige reissom krijgen wij 5 weken lezen wij 5 weken voor vertrek dat de terugvlucht om 22.00 uur zal zijn. En niet de middagvlucht. Weg 375 euro! Voor niets betaald. Corendon geeft aan niets te kunnen doen, vluchttijden kunnen wijzigen staat in de voorwaarden. Geef dat ook niet de mogelijkheid om een andere vlucht te boeken met bijbetaling. Voel me echt opgelicht nu.

De betaalde 375 euro terugstorten.

Corendon
    Goedendag mevrouw Koonings,

We zien in de boeking dat u contact met ons heeft gehad en dat de vluchten zijn omgezet. We gaan ervan uit dat hierdoor uw klacht is opgelost.

Corendon Webcare Team.

Jolanda
Een vlucht twee uur eerder, echter nog steeds zeven uur later dat de vlucht waar ik extra voor betaald heb! Is in mijn ogen geen oplossing. Enige juiste oplossing is mijn extra betaalde geld van Euro 375 retour.

Ook een klacht indienen over ?