Klacht Corendon: ondeugdelijk en geen vervoer vliegveld - appartement v.v.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 373957
Gebruiker
G.A.H. vd Meijs
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ondeugdelijk en geen vervoer vliegveld - appartement v.v.
1. chauffeur zette mij op de heenreis niet af bij het appartement; hij stuurde mij een straat in en ik, zeer slecht ter been, moest met koffer zelf lopen.
2. terugreis: vervoer/chauffeur kwam niet opdagen. ik heb 2 uren (!)voor vertrek zelf een taxi moeten regelen om de vlucht niet mis te lopen. Kosten taxi € 21,40.
Corendon was onbereikbaar; ditto reisleidster. Ook hotel lukte het niet contact te leggen.

De oplossing

Kosten taxi € 21,40 vergoeden en graag uitleg & excuus.

1 reactie

  1. Auteur
    Corendon
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag meneer Van der Meijs,

    Wat ontzettend vervelend dat u dit heeft mee moeten maken. Wij kunnen ons goed voorstellen dat u hier zeer ontevreden over bent.Helaas kunnen wij u via dit kanaal niet helpen. U kunt ons via clientenservice@corendon.nl een klacht indienen of anders via mijn.corendon.nl.

    Met vriendelijke groet,
    Bart
    Corendon Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
G.A.H. vd Meijs
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zie hierboven: dat de klacht niet via dit kanaal opgelost kan worden. Onzin, Corendon heeft toegang tot mijn gegevens (postadres, emailadres, telefoonnummer, boekingsgegevens) via dit medium. Legt men het initiatief weer bij mij. Vertragingstactiek? Ik wacht het bericht van Corendon af; initiatief ligt bij hen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Corendon?