Opgelost door Corendon: Oplichters

sad Opgelost
Henkie88

Houdt zich niet aan de verplicht gestelde termijn om geld terug te betalen

Binnen 24u geld terug incl de rente.

Henkie88
    Helaas nog steeds geen geld terug van Corendon!
    Henkie88
    En wederom nog steeds geen geld terug.
    Corendon
    Geachte heer De Graaf,

Excuses voor de late reactie op uw schrijven. We hebben goed nieuws. Op 30-03-2021 heeft de Europese Commissie het SGR voucherfonds goedgekeurd. We gaan u dus terug betalen conform de afspraken.

Nu er goedkeuring is vanuit Brussel, wordt binnenkort vanuit de overheid het benodigde geld overgemaakt naar het voucherfonds. Dit vergt naar verwachting enige werkdagen. Daarna kunnen wij er terecht voor een lening. Rekening houdend met de komende Paasdagen, waarin veel financiële instanties gesloten zijn, hopen we dat we eind volgende week in staat zijn om te starten met het terugbetalen.

Vanaf 12 april starten we met terugbetalen. Passagiers met een voucher van 14 maart zijn als eerste aan de beurt. Daarna betalen we per eerstvolgende voucherdatum uit.

Vriendelijke groet,
    Corendon Team Webcare

Henkie88
Corendon geeft aan het geld binnenkort terug te betalen. Afwachten hoe snel dit gebeurt. Het gaat op datum, dus ik verwacht er nog niet te veel van.

Ook een klacht indienen over Corendon?