Opgelost door Corendon: Oplichters

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 528085
Gebruiker
Henkie88
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Houdt zich niet aan de verplicht gestelde termijn om geld terug te betalen

De oplossing

Binnen 24u geld terug incl de rente.

3 reacties

  1. Auteur
    Henkie88
    Datum
    Helaas nog steeds geen geld terug van Corendon!
  2. Auteur
    Henkie88
    Datum
    En wederom nog steeds geen geld terug.
  3. Auteur
    Corendon
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer De Graaf,

    Excuses voor de late reactie op uw schrijven. We hebben goed nieuws. Op 30-03-2021 heeft de Europese Commissie het SGR voucherfonds goedgekeurd. We gaan u dus terug betalen conform de afspraken.

    Nu er goedkeuring is vanuit Brussel, wordt binnenkort vanuit de overheid het benodigde geld overgemaakt naar het voucherfonds. Dit vergt naar verwachting enige werkdagen. Daarna kunnen wij er terecht voor een lening. Rekening houdend met de komende Paasdagen, waarin veel financiële instanties gesloten zijn, hopen we dat we eind volgende week in staat zijn om te starten met het terugbetalen.

    Vanaf 12 april starten we met terugbetalen. Passagiers met een voucher van 14 maart zijn als eerste aan de beurt. Daarna betalen we per eerstvolgende voucherdatum uit.

    Vriendelijke groet,
    Corendon Team Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Henkie88
Datum
Uiteindelijke oplossing
Corendon geeft aan het geld binnenkort terug te betalen. Afwachten hoe snel dit gebeurt. Het gaat op datum, dus ik verwacht er nog niet te veel van.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Corendon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen