Klacht Corendon: prijswijziging reis 2e keer binnen een week

Klachtnummer
# 33044
Gebruiker
Nettyjansen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij hebben 2x een reis van Corendon geboekt (1x via Suntip omdat zij geen administratiekosten rekenen) en 1x via Corendon zelf. De 1e keer voor Vasia Beach (21 augustus) en de 2e keer voor Eri Sun (25 augustus) op Kreta. Beide keren werden we de volgende dag gebeld dat er een foutieve prijs op internet stond (die er al zeker een week op stond en waar in het beginscherm specifiek een aanbieding stond van (ongeveer) 450 voor 316.) Voor de laatste boeking heb ik nog gebeld met Corendon , de situatie uitgelegd en gevraagd of de prijzen voor Eri sun nu wel goed waren. Mij werd verteld dat dit het geval was. Bij het laatste telefoontje was ik dan ook zo verbaasd en boos.
De mevrouw van Corendon die mij belde begreep dat dit heel vervelend was, maar zij mochten dit doen.
Beide vakanties hebben wij daarop geannuleerd.
Gemaild naar de clientenservice (want ze zijn alleen van 10 -12 bereikbaar) en gebeld met een manager van Corendon, maar alles blijft hetzelfde.

De oplossing

Ik zou willen dat Corendon klantvriendelijker hiermee omgaat en bv uit coulance iets aan de prijs doet.

1 reactie

  1. Auteur
    Corendon
    Datum
    Geachte mevrouw Jansen, wij verzoeken u ons de klacht conform de ANVR Reisvoorwaarden te doen toekomen, zodat wij de klacht voor u af kunnen handelen.Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet.
    Corendon Webcare

Ook een klacht indienen over Corendon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen