Klacht Corendon: prijswijziging reis 2e keer binnen een week
Details
De klacht
Wij hebben 2x een reis van Corendon geboekt (1x via Suntip omdat zij geen administratiekosten rekenen) en 1x via Corendon zelf. De 1e keer voor Vasia Beach (21 augustus) en de 2e keer voor Eri Sun (25 augustus) op Kreta. Beide keren werden we de volgende dag gebeld dat er een foutieve prijs op internet stond (die er al zeker een week op stond en waar in het beginscherm specifiek een aanbieding stond van (ongeveer) 450 voor 316.) Voor de laatste boeking heb ik nog gebeld met Corendon , de situatie uitgelegd en gevraagd of de prijzen voor Eri sun nu wel goed waren. Mij werd verteld dat dit het geval was. Bij het laatste telefoontje was ik dan ook zo verbaasd en boos.De mevrouw van Corendon die mij belde begreep dat dit heel vervelend was, maar zij mochten dit doen.
Beide vakanties hebben wij daarop geannuleerd.
Gemaild naar de clientenservice (want ze zijn alleen van 10 -12 bereikbaar) en gebeld met een manager van Corendon, maar alles blijft hetzelfde.
De oplossing
Ik zou willen dat Corendon klantvriendelijker hiermee omgaat en bv uit coulance iets aan de prijs doet.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.