Klacht Corendon: Rekensom Kreta

rie

Ik heb een fly&go geboekt van 8 dagen.
" De pakketreis is inclusief de auto voor het aantal dagen, maar met kanttekening dat verhuurmaatschappijen werken met blokken van 24 uur" zo meldt Corendon in haar email.
Echter de autohuur is maar 7 dagen i.p.v. de geboekte 8. Dat houd in dat ik de auto de laatste dag al om 9.00 uur moet inleveren terwijl het vliegtuig om 15.00 uur vertrekt. Of ik moet bijbetalen aan het verhuurbedrijf. Als het verhuurbedrijf in blokken van 24 uur rekent zou de auto pas de dag daarop om 9.00 uur moeten worden ingeleverd.
Hopelijk kan er iemand rekenen bij Corendon?

Autohuur voor de beloofde 8 dagen, zodat ik hem kan inleveren vlak voor ik terug ga.

Corendon
    Geachte mevrouw van Vegchel,
    Wij raden u aan telefonisch contact op te nemen met ons service center zodat naar een oplossing wordt gekeken.
    Corendon Webcare
    rie
    Op de site van Corendon staan een 16 telefoonnummers, waarvan geen enkele met de naam service center.
    Uiteindelijk toch een juffrouw aan de lijn gekregen: Voor een 8 daagse reis boekt Corendon een auto voor 7 keer 24 uur, hetgeen volgens de juffrouw 8 dagen is. Toen deze berekening niet houdbaar bleek, bedacht ze dat je bij een 8 daagse reis een auto krijgt voor 7 nachten...... En je dus de achtste dag zelf moet bijboeken. Maar je kunt wel 7 nachten rijden! Jippie.
    Corendon
    Dank u wel voor de terugkoppeling.
    Wij wensen u een prettige vakantie toe.
    Corendon Webcare
    rie
    Onaanvaardbaar dat je bij een Fly & Go de auto de laatste dag zelf moet bijboeken.
    Ik ben benieuwd of ik ook de laatste nacht zelf moet bijboeken.....

Ook een klacht indienen over Corendon?