Klacht Corendon: Rekensom Kreta
Details
Klacht
Ik heb een fly&go geboekt van 8 dagen." De pakketreis is inclusief de auto voor het aantal dagen, maar met kanttekening dat verhuurmaatschappijen werken met blokken van 24 uur" zo meldt Corendon in haar email.
Echter de autohuur is maar 7 dagen i.p.v. de geboekte 8. Dat houd in dat ik de auto de laatste dag al om 9.00 uur moet inleveren terwijl het vliegtuig om 15.00 uur vertrekt. Of ik moet bijbetalen aan het verhuurbedrijf. Als het verhuurbedrijf in blokken van 24 uur rekent zou de auto pas de dag daarop om 9.00 uur moeten worden ingeleverd.
Hopelijk kan er iemand rekenen bij Corendon?
Gewenste oplossing
Autohuur voor de beloofde 8 dagen, zodat ik hem kan inleveren vlak voor ik terug ga.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.